plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۷۵۵۲
در خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان

میردامادی: مردم برای انتخاب افراد اصلح تحقیق کنند

شورای نگهبان اهل گرایش به جناح خاصی نیست
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات دوم اسفند، گفت: مردم برای انتخاب افراد اصلح تحقیق کنند و اگر نمی‌دانند از انسان‌های متقی و علما پرس و جو کنند.
میردامادی: مردم برای انتخاب افراد اصلح تحقیق کنند
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: مولفه قدرت ملت تنها تجهیزات نظامی نیست بلکه حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب مانند راهپیمایی و انتخابات و تشییع شهداست.

وی با اشاره به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن گفت: رژیم پهلوی که شرق و غرب از او پشتیبانی می‌کرد به واسطه ایستادگی یک روحانی مجبور به پذیرش شکست شد و حماسه مردم در دهه فجر در سال ۵۷ مصداق  یوم الله است زیرا در ۲۱ بهمن وقتی امام خمینی (ره) پیام دادند که مردم به خیابان بیایند سیل مردم به سمت خیابان‌ها به راه افتاد، توطئه حکومت نظامی پهلوی شکست خورد و همه ایادی و مسوولان شاه به وحشت افتادند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند را آزمون مردم دانستند و باید بدانیم که حل مشکلات مردم هم در گرو آن است.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه مشکلات زیاد است، گفت: اگر چه بخشی از مشکلات به واسطه آن است که ملت ما برابر ظالمی چون آمریکا ایستاده است ولی البته برخی مشکلات هم به واسطه ضعف مدیریتی است زیرا ایران که این همه منابع طبیعی دارد، نباید شاهد مشکل فقر در جامعه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها برای یک وام ۲۰ میلیون تومانی از یک عروس و داماد ضمانت‌های متعدد طلب می‌کنند ولی می‌شنویم برادر فلان فرد مسوول بدون هیچ ضمانتی میلیاردها تومان پول دریافت می‌کند و فراری می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: شورای نگهبان اهل گرایش به جناح خاصی نیست و برای آنها این جناح و آن جناح تفاوت ندارد بلکه بر اساس اسلام و برای خدا تایید صلاحیت می‌کنند؛ چرا به شورای نگهبان هجمه می‌کنید،  این شورا مجموعه ای از انسان‌های عادل، فقیه و پاک و دلسوز مردم و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات دوم اسفند، گفت: مردم برای انتخاب افراد اصلح تحقیق کنند و اگر نمی‌دانند از انسان‌های متقی و علما پرس و جو کنند.

وی با اشاره به ارایه طرح معامله قرن از سوی آمریکا، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این طرح قبل از مرگ ترامپ با شکست مواجه خواهد شد و جوانان به زودی پیروزی قدس را خواهند دید و به زودی نماز جماعت را در قدس خواهید خواند.

امام جمعه موقت اصفهان  همچنین با اشاره به روز نیروی هوایی افزود: این نیرو در زمانی که هنوز خطر جانی برای آنها وجود داشت در دفاع از اسلام و راه امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند و پایبندی خود را به اسلام و انقلاب نشان دادند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما