plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۰۵۷۹
در نشست فعالان اقتصادی با رئیس قوه قضائیه

استاندار اصفهان: گره گشایی برخی مسائل صنعتی و اقتصادی به سطوح عالی باز می‌گردد

رشد صنعتی و اقتصادی خوبی در اصفهان رقم خورده است
سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه در دوره اخیر با توجه به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و شرایط متعادل توزیع ثروت، رشد صنعتی و اقتصادی خوبی در اصفهان رقم خورده و استان بخش قابل توجه‌ای از تولید و توزیع کشور را به خود اختصاص داده است؛ با اشاره به برخی مشکلات، تصریح کرد: برخی مسائل صنعتی و اقتصادی گره‌گشایی آن به سطوح عالی باز می‌گردد، امیدواریم فرصت فراهم شود تا این نکات را به شما منتقل کنیم.
استاندار اصفهان: گره گشایی برخی مسائل صنعتی و اقتصادی به سطوح عالی باز می‌گردد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، صبح امروز پانزدهم اسفند ماه، در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به اصفهان، فعالان اقتصادی استان حجت‌الاسلام اژه‌ای و استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان حضور رئیس قوه قضائیه به استان را فرصتی برای رفع و رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط مناسب در حوزه دستگاه قضا دانست و بیان کرد: در جریان این سفر بخشی از حوزه تولید و اقتصاد به نگاه‌های دستگاه قضا باز می‌شود از طرفی شنیدن این سخنان از فعالان این حوزه راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی جزو سرامدان کشور است، ادامه داد: این موضوع پیشینه‌ای چند صدساله دارد و به دوران شیخ بهایی باز می‌گردد.

استاندار اصفهان تأکید کرد: در دوره اخیر با توجه به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و شرایط متعادل توزیع ثروت، رشد صنعتی و اقتصادی خوبی در اصفهان رقم خورده و استان بخش قابل توجه‌ای از تولید و توزیع کشور را به خود اختصاص داده است.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: این مورد ظرفیتی است که مراقبت‌ها و مواظبت‌ها را می‌طلبد تا به افق‌های بلند برسد.

وی عنوان کرد: برخی مسائل صنعتی و اقتصادی گره‌گشایی آن به سطوح عالی باز می‌گردد، امیدواریم فرصت فراهم شود تا این نکات را به شما منتقل کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما