plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۴۵۴۹
در همایش بزرگداشت روز ملی اصناف

استاندار اصفهان: اصناف نقش بی بدیلی بر عهده دارند و نمی توان برای آنها جایگزینی قرار دارد

توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری و نگاه راهبردی به گردشگری اولویت اصفهان است
سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه صنوف در سلامت و آموزش و تعلیم و تربیت جامعه نقش مهمی بر عهده دارند ادامه داد: اصناف ارتباط گسترده ای با جامعه دارند و به همین دلیل نقش بی بدیلی بر عهده دارند و نمی توان برای آنها جایگزینی قرار دارد و باید این جایگاه را به خوبی بشناسیم و نسبت به این گوهری که در اختیار داریم طور دیگری نگاه کنیم.
استاندار اصفهان: اصناف نقش بی بدیلی بر عهده دارند و نمی توان برای آنها جایگزینی قرار دارد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز ملی اصناف در سالن اجتماعات اتاق اصناف اصفهان افزود: در صورتی‌که بخواهیم در تراز یک تمدن عظیم اسلامی حرکت کنیم، باید تجلی از این تمدن جزو اولویت‌های امروز استان قرار گیرد.

وی ادامه داد:توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری های نوین و نگاه راهبردی به مقوله گردشگری در  اولویت امروز استان قرار دارد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: توانمند سازی و کارآمد کردن صنوف مختلف، یکی از جلوه های اصلی برای به روز رسانی و نشان دادن تجلی این تمدن است.

وی اضافه کرد: برای اینکه در زمینه توسعه حوزه کسب و کار و ارائه خدمات از دنیا عقب نمانیم، باید ابزار جدید را در حوزه صنوف مختلف بکارگیری کنیم و در ارائه آموزش‌های حرفه ای از ابراز روز برای خدمت به صنوف تلاش کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بخشی از ابزار روز مبتنی بر کارهای شبکه ای و توسعه هایی که در قالب تعریف برنامه های شبکه ای بین صنوف مختلف اتفاق بیفتد تا هزینه ها را کاهش دهند و کارهای آموزشی مشترک بیشتری انجام دهند و کارهای خوشه ای دیگری که می تواند به یک صنف کمک کند تا رو به تعالی و جلو حرکت کند و تنها به بازارهای داخلی محدود نشود.

وی بیان کرد: شکل گیری نگاه شبکه ای در حوزه اجتماعی هم خیلی موثر تر عمل خواهد کرد همانگونه که در گذشته این کار انجام شده است.

استاندار اصفهان افزود: همه آحاد مردم جامعه و بویژه تولیدکنندگان و اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف معضلات سیل، زلزله و کرونا نقش آفرینی بسیاری داشتند.

وی با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی در کشور ما وجود دارد و نقش مهمی در برآورده کردن نیازمندی های مختلف جامعه بر عهده دارند گفت: بخش عظیمی از موفقیت‌ها در زمینه مقابله با کرونا با توجه به پشتیبانی‌ها و حمایت های فعالان اقتصادی و بازاریان و صنوف کسب شده است، البته نواقصی هم در این زمینه وجود داشت اما برای موفقیت بیشتر در این زمینه باید کارها به‌صورت شبکه ای انجام شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه صنوف در سلامت و آموزش و تعلیم و تربیت جامعه هم نقش مهمی بر عهده دارند ادامه داد: اصناف ارتباط گسترده ای با جامعه دارند و به همین دلیل نقش بی بدیلی بر عهده دارند و نمی توان برای آنها جایگزینی قرار دارد و باید این جایگاه را به خوبی بشناسیم و نسبت به این گوهری که در اختیار داریم طور دیگری نگاه کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما