plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۲۵۳۰۹
در دیدار با هیات‌های مذهبی استان

استاندار اصفهان: هیات های مذهبی باید نسبت به جامعه و مسائل پیرامونی خود دغدغه داشته باشند

اتفاق های ایام عید غدیر اصفهان در کشور بی سابقه بود
استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم این که هیات‌های مذهبی این استان باید برای ایام مُحرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع) کاری نو و ماندگار به نمایش بگذارند، بر دغدغه مندی نسبت به جامعه و مسائل پیرامونی توسط هیات ها تاکید کرد.
استاندار اصفهان: هیات های مذهبی باید نسبت به جامعه و مسائل پیرامونی خود دغدغه داشته باشند
به گزارش ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در دیدار با هیات‌های مذهبی استان در استانداری اصفهان، افزود: اگر چه کارهای مختلف و شاخصی در استان اصفهان انجام می‌شود اما به دلیل پراکنده بودن، اثرگذاری ملی و بین المللی کمتری دارند.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های خلاق و اثرگذار، ادامه داد: با یک برنامه ریزی ثابت و پایدار می توان در یک روز خاص همه  هیات های استانی در میدان امام(ره) اصفهان جمع شوند که کاری ماندگار خواهد بود.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش رسانه ها در برجسته سازی این حرکت شیعی، اظهار داشت: استانداری برای تحقق این برنامه هر گونه کمک و پشتیبانی را  انجام خواهد داد.

دکتر مرتضوی با بیان این که اتفاق هایی که در ایام عید غدیر در استان اصفهان رخ داد در کشور بی سابقه بود، خاطرنشان کرد: با ترویج چنین کارهایی از آن ها الگوبرداری می شود و برای نشر معارف اهل بیت(ع) گام های مؤثرتری برداشته خواهد شد.

وی به نقش هیات‌های ‌های مذهبی بعنوان رسانه شیعه اشاره و تصریح کرد: هیات های مذهبی، باید نسبت به جامعه و مسائل پیرامونی خود دغدغه داشته باشند.

وی گفت: جهاد تبیین یکی از وظایف مسوولان هیات‌های مذهبی است که این نوع جهاد، عصاره فضایل این ملت و عواملی که این فضایل را در مردم جمع کرده را نمایان می‌کند.

مرتضوی با بیان ضرورت توجه به انسجام اجتماعی و این که دشمن خانواده ما را هدف گرفته است، ادامه داد: هیات ها باید نسبت به  همه افراد با هر سلیقه و پوششی، طوری رفتار کنند که با این مکتب ارتباط برقرار نمایند.

وی با اشاره به جایگاه مردم در این حکومت، افزود: مردمی بودن این نظام، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دوام و بقای آن را تضمین کرد چرا که جنگ تحمیلی به عنوان مهمترین مساله امنیتی کشور با  همراهی مردم به سرانجام رسید.

مرتضوی با اشاره به این که سفرهای شهرستانی مدیریت ارشد استان به شهرستان ها هر ۲ هفته یکبار انجام و مسائل و مشکلات مناطق بررسی می‌شود اظهار داشت: بازدید از طرح‌ها، برگزاری جلسه‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، نشست با نخبگان و شورای اداری مشترک استان و شهرستان در این سفرها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما