plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۳۰۱۳۷
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) اصفهان

دادستان کل کشور: ملت ایران مردانه و با همه وجود پای انقلاب خود ایستاده اند

در کشور ایران قانون صریح بر حفظ حجاب است
دادستان کل کشور گفت: ملت ایران ثابت کردند که هر جایی که پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه در میان باشد، همه مسائل و مشکلات خود را نادیده گرفته و مردانه و با همه وجود پای انقلاب خواهند ایستاد.
دادستان کل کشور: ملت ایران مردانه و با همه وجود پای انقلاب خود ایستاده اند
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) اصفهان، اظهار داشت: جوانان انقلابی همواره و در همه مواقع حساس به وظیفه خود عمل می کنند.

وی ادامه داد: سختی و مشکلات معیشتی در زندگی تک تک مردم ملموس است، اما جایی که پای دفاع از اساس جمهوری اسلامی در میان باشد همه مشکلات خود را نادیده می‌گیرند.

دادستان کل کشور افزود: حضور حماسی و گسترده مردم در این راهپیمایی با وجود همه سختی ها و مشکلات معیشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: مسوولان موظفند که در راه خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلاتشان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

حجت‌الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: احتمال وجود اختلاف نظرهای سیاسی در بین مردم طبیعی است اما همیشه در مقابل دشمنان وحدت و یکپارچگی خود را حفظ می کنند و اجازه نمی دهند که کسانی با روش های مختلف بخواهند در بین ملت اختلاف ایجاد کنند.

وی بیان کرد: نوجوانان امروز، دهه اول انقلاب و حماسه های دفاع از میهن اسلامی را مشاهده نکردند اما باید تدبر، تعقل و تجزیه و تحلیل صحیح و جامعی از اقدامات دشمن که برای به زانو در آوردن و تجزیه و نابودی کشور برنامه ریزی کرده، داشته باشند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی برنامه های فراوانی دارد افزود: فرهنگ غنی و اصیل اسلام بدنبال آن است که مسلمانان را تدبر، تعقل و تفکر وادارد تا برای تجزیه و تحلیل با تعقل رفتار کنند و در قرآن کریم ۲۴ بار واژه تعقل، ۱۷ بار واژه تفکر و ۵۰ بار واژه تذکر آورده شده است.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا و متدینین جامعه هر روز در مورد مساله کشف حجاب که در ماههای گذشته و پس از نا آرامی های اخیر در سطح جامعه دیده می شود، از مسوولان مطالبه دارند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: از همین تریبون به خانم هایی که حجاب را رعایت نمی کنند عرض می کنم که موضوع حجاب از احکام ضروری اسلام است و در قرآن چندین آیه در این زمینه نازل شده است و احکام نورانی اسلام همیشگی است.

وی گفت: خانم های غیر مسلمان باید توجه داشته باشند که در کشور ایران قانون صریح بر حفظ حجاب است.

وی با بیان اینکه اثرات رعایت حجاب و عفاف در جامعه به نفع خانم هاست اضافه کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و مردم همواره پای آرمان ها و ارزش های اسلامی هستند و هنگامیکه می بینند دشمن برای ترویج بی حجابی در جامعه برنامه ریزی کرده است، با این برنامه دشمن قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه ۲۲ بهمن به درخواست رییس قوه قضاییه یک عفو جامعتر از گذشته را شامل حال محکومان و زندانیان کردند گفت: این عیدانه شامل حال بسیاری از زندانیان و محکومان شد و روز گذشته هم تعدادی از کسانی که در استان اصفهان مرتکب جرائم عمومی شده و در نا آرامی های اخیر دستگیر شده بودند با اظهار ندامت و پشیمانی مشمول عفو شدند.

دادستان کل کشور افزود: امروز هم خبر رسید که کسانی که تعداد زیادی از این زندانیان آزاد شده وظیفه خود دانستند که بطور داوطلبانه در این راهپیمایی و جمع باشکوه حاضر شوند، که از این همه آنها و مردم ایران اسلامی برای خلق این حماسه تشکر و قدردانی می کنیم.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح روز – شنبه - همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد. این راهپیمایی ساعت ۹ و سی دقیقه صبح از مسیرهای هشت گانه شروع شد و از ساعت ۱۰ صبح در میدان امام اصهان آغاز شد.ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما