۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۲۹۵۶۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

فعالیت کارکنان ادارات اصفهان به صورت دورکاری و فعالیت مراکز آموزشی مجازی شد

فعالیت شعب مرکزی بانک های استان به صورت کشیک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.
فعالیت کارکنان ادارات اصفهان به صورت دورکاری و فعالیت مراکز آموزشی مجازی شد
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگویی با ایمنا اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند، این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما گرفته شده است.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد، بر اساس تصمیمات گرفته شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی، تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند، نسبت به انجام نظارت‌های لازم و انجام تمهیدات به این منظور اقدام کنند.

شیشه‌فروش تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت‌های گاز با بازرسی و نظارت‌های دوره‌ای و مستمر جهت الزام به مصرف نکردن انرژی، موارد رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی اعلام و با آن‌ها به صورت جدی برخورد شود.

*فعالیت شعب مرکزی بانک های استان 

کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا شنبه ۲۴ دی، شعب مرکزی بانک‌های استان در پنج شهرستان خدمات ارائه می‌کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان مبنی بر دورکاری ادارات و تعطیلی بانک‌های استان در روز شنبه مقرر شد برای انجام موارد ضروری بانکی و پاسخگویی به شهروندان، صرفاً شعب مرکزی بانک‌های استان در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و نائین با رعایت صرفه جویی حداکثری در انرژی، به صورت کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر باز باشند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

احمدی
یک روز که فایده‌ای ندارد ، حداقل یک هفته باید تمام مدارس اصفهان مجازی و غیر حضوری بشه تا در مصرف گاز صرفه جویی بشه...