> مدارس اصفهان به دلیل تشدید آلودگی هوا شنبه (10 دی‌ماه) تعطیل است | ایصال نیوز
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۲۹۲۷۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد

مدارس اصفهان به دلیل تشدید آلودگی هوا شنبه (10 دی‌ماه) تعطیل است

تعطیلی مدارس اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، فولادشهر و چند شهر دیگر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان‌ ها خبر داد.
مدارس اصفهان به دلیل تشدید آلودگی هوا شنبه (10 دی‌ماه) تعطیل است
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال افزایش غلظت آلاینده های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، فردا (شنبه، ۱۰ دی‌ماه) مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، ِپیش دبستانی و استثنایی را در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرینشهر، فولادشهر و سجزی تعطیل اعلام کرد.

وی گفت: توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره‌های آجر، گچ و فعالیت‌های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی ادامه داد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ تا پایان دی‌ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد. ا یسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما