کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد

مدارس اصفهان به دلیل تشدید آلودگی هوا شنبه (10 دی‌ماه) تعطیل است

تعطیلی مدارس اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، فولادشهر و چند شهر دیگر

9 دی 1401 ساعت 23:15

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان‌ ها خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال افزایش غلظت آلاینده های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، فردا (شنبه، ۱۰ دی‌ماه) مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، ِپیش دبستانی و استثنایی را در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرینشهر، فولادشهر و سجزی تعطیل اعلام کرد.

وی گفت: توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره‌های آجر، گچ و فعالیت‌های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی ادامه داد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ تا پایان دی‌ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد. ا یسنا 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 29272

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/29272/مدارس-اصفهان-دلیل-تشدید-آلودگی-هوا-شنبه-10-دی-ماه-تعطیل

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir