plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۹۰۵۳

صعود بانوان طلایی‌پوش اصفهانی به پلی‌آف با چاشنی صدرنشینی

تیم والیبال بانوان سپاهان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، نماینده میاندوآب را نیز بی‌نصیب گذاشت و سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد تا مقتدرانه راهی پلی‌آف شوند.
صعود بانوان طلایی‌پوش اصفهانی به پلی‌آف با چاشنی صدرنشینی
به گزارش ایصال نیوز، تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و زرین اسکان میاندوآب در چارچوب دیدار پایانی هفته پنجم در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان از ساعت ۱۳ دیروز به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان صدرنشین پایان یافت تا دختران سپاهان دوازدهمین پیروزی خود را همراه با صعود قاطعانه مرحله پلی‌آف جشن بگیرند.

دختران طلایی‌پوش این بازی را با ترکیب اصلی آغاز کرده و آرام آرام از دیگر بازیکنان نیز استفاده کردند تا مریم حدادی پیش از آغاز مرحله نهایی بار دیگر به تمام بازیکنانش برای آمادگی بیشتر میدان دهد.

بلندقامتان والیبال سپاهان اصفهان در این رقابت نسبتا نزدیک با هماهنگی و توپ‌گیری بهتر با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۱ در سه ست متوالی تیم سوم جدول را در هم کوبیدند.

به این ترتیب تیم والیبال بانوان سپاهان پس از کسب ۱۲ پیروزی قاطعانه سه بر صفر و تنها سه ست باخته مقتدرانه به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران شد.

مرحله نهایی این رقابت‌ها از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه به میزبانی ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان میان ۶ تیم راه یافته در قالب ۲ گروه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما