plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۶۱۸۶
با شکست سه بر صفر در مصاف با ژاپن

ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا، نایب قهرمان شد

جوانان ژاپن قهرمان شد و هند به مقام سوم رسید
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست سه بر صفر در فینال قهرمانی آسیا برابر ژاپن به مقام نایب قهرمانی رسید. جوانان ژاپن قهرمان شد و هند به مقام سوم رسید. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن به همراه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مهمانان ویژه بازی فینال بودند که این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا، نایب قهرمان شد
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز دوشنبه در فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی کشورمان به مصاف تیم ژاپن رفت ست اول در حالی که دو تیم رقابت نزدیکی داشتند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ژاپن به پایان رسید.

ست دوم را ملی پوشان نوجوان ایران بهتر از ست اول آغاز کردند و حتی در امتیاز ۱۳ از ژاپن پیش افتادند اما باز هم شاگردان هیروشی هوندا بودند که امتیازهای عقب افتاده را جبران کردند و در نهایت این ست هم با برتری ۲۵ بر ۲۲ ژاپن به پایان رسید تا چشم‌بادامی‌ها در ست شماری ۲ بر صفر پیش بیفتند.

ست سوم را ژاپنی‌ها که با توجه به دو ست برده با روحیه‌تر آغاز کردند و تلاش شاگردان محمد وکیلی برای جبران ست‌های باخته به جایی نرسید تا در این ست هم ژاپن با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

در نهایت ژاپنی‌ها با پیروزی سه بر صفر در فینال و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳، قهرمان نوجوانان آسیا شدند و تیم ملی کشورمان به مقام نایب قهرمانی برسد.
در بازی رده‌بندی هم تیم هند توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر کره‌جنوبی پیروز شود و به مقام سوم رقابت‌ها برسند.

در حاشیه
- حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن به همراه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مهمانان ویژه بازی فینال بودند که این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

- استقبال تماشاگران از بازی فینال بر خلاف بازی‌های قبلی بیشتر بود، به طوری که بیش سه چهارم سالن والیبال فدراسیون والیبال پر شده بود و نوجوانان کشورمان در میان تشویق هواداران به مصاف ژاپن رفتند.

- از نکات فینال والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا حضور بانوان بود و نزدیک به ۱۰۰ هوادار خانم مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

- حدود ۵۰ هوادار ژاپنی هم در سالن حضور داشتند که با در دست داشتن پرچم کشورمان به تشویق ژاپن پرداختند.

-حضور نونهالان و نوجوانان والیبالیست که با لباس‌های یکدست و با شور و حرارت تیم ملی کشورمان را تشویق می‌کردند از نکات جالب بازی فینال بود. ا یر نا 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما