plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۸۹۵۰

کرواسی ۲-1 مراکش؛ پایان خوش برای تیم ملی کرواسی

تیم ملی فوتبال کرواسی توانست در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی داشته باشد و با شکست مراکش، برای دومین مرتبه به مقام سوم دنیا دست پیدا کند.
کرواسی ۲-1 مراکش؛ پایان خوش برای تیم ملی کرواسی
به گزارش ایصال نیوز، در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ملی کرواسی و مراکش شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند.

مراکش و کرواسی در حالی با کنار زدن رقبا و البته ناکامی در دیدار نیمه نهایی برابر فرانسه و آرژانتین به این بازی‌ رسیده‌اند که در گروه F مسابقات در کنار بلژیک و کانادا قرار داشتند.

اولین مسابقه این گروه میان همین دو تیم برگزار شد و در شرایطی که مراکش با انجام یک بازی دفاعی به دنبال کسب یک امتیاز مسابقه بود درنهایت در آن مسابقه به هدف خود رسید و دیدار خود را مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018 با تساوی بدون گل و کسب یک امتیاز تمام کرد.

در ادامه این دو تیم توانستند با کنار زدن بلژیک به مرحله بعدی بروند و حالا هم در نیمه نهایی اولین بازی تکراری جام را برگزار می‌کنند.

در این مسابقه اما ماجرا متفاوت بود و کرواسی خیلی زود روی یک کار تیمی دیدنی با ضربه ایستگاهی توسط گوآردیول به گل اول مسابقه در دقیقه 7 دست پیدا کرد.

این گل اما دو دقیقه بعد با ضربه سر اشرف داری روی ارسال حکیم زیاش پاسخ داده شد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود و شباهتی به دیدار مرحله گروهی این دو تیم نداشته باشد.

در ادامه پیش از اینکه بازی در نیمه اول تمام شود شاگردان دالیچ توانستند با ضربه اورشیچ به گل دوم دست پیدا کنند تا با آرامش بهتری نیمه دوم را شروع کنند.

در نیمه دوم، کرواسی توانست به خوبی از برتری خود دفاع کند و تک موقعیت های ولید رکراکی که شگفتی‌سازان این جام بودند به جایی نرسید تا این کرواسی باشد که به عنوان سومی جهان برای دومین مرتبه دست پیدا می کند.

در پایان مسابقه اشرف حکیمی از مراکش اعتراض شدیدی به عبدالرحمن داور مسابقه داشت.

  شرح گل ها

کرواسی ( 1-0): در دقیقه 7 کرواسی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال انجام شده در محوطه جریمه با ضربه سر پریشیچ به گوآردیول رسید تا پدیده کرواسی و مسابقات زننده گل زودهنگامی باشد.

مراکش (1-1): هنوز کروات ها در حال خوشحالی گل اول بودند که مراکش صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و اینبار ارسال زیاش به محوطه جریمه پس از برخورد به سر مایر به اشرف داری رسید تا گل تساوی با ضربه سر این بازیکن از محوطه شش قدم خیلی زود ثبت شود.

کرواسی (2-1): پس از اینکه مایر موقعیت خوبی برای ارسال پاس گل داشت و موفق به انجام این کار نشد، درنهایت در یک رفت و برگشت توپ به لیوایا رسید تا این بازیکن توپ را در اختیار اورشیچ قرار دهد. اورشیچ هم که در موقعیت خوبی قرار داشت بدون فاصله با پای راست به توپ ضربه زد و به زیبایی گل دوم را در دقیقه 42 ثبت کرد.

بهترین بازیکن زمین

برای پدیده مسابقات "یوسکو گواردیول" این بهترین پایان بود. جایی که او به زیبایی زننده گل اول کرواسی شد و ضمن ادامه نمایش خوب در فاز دفاعی بارها در محوطه جریمه تیم مراکش هم دیده شد.ورزش سه

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما