plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳
کد مطلب : ۲۸۸۷۷
فرانسه ۲- 0 مراکش

صعود فرانسه به مرحله نهایی جام جهانی قطر

گل دوم خروس‌ها روی حرکت تکنیکی ستاره پاریسی‌ها
در دومین دیدار نیمه‌نهایی هم خبری از شگفتی نبود و مدافع عنوان قهرمانی با ارائه نمایشی مطمئن، مراکش را شکست داد و راهی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
صعود فرانسه به مرحله نهایی جام جهانی قطر
به گزارش ایصال نیوز، ولید الرکراکی در آغاز مسابقه سعی داشت با تغییر سیستم به حالت ۳ دفاعه، دشان را سورپرایز کند اما خودش خیلی زود و در دقیقه ۴ شگفت زده شد.

مراکش در طول تورنمنت با سیستم ۴ دفاعه به زمین می‌آمد اما با تصمیم رکراکی امشب آن‌ها با سیستم ۱-۴-۵ وارد زمین شدند اما این تغییر جواب معکوس داد و خیلی زود دروازه یاسین بونو باز شد.

البته سرمربی مراکش اصراری روی اشتباهش نداشت و خیلی زود با یک تعویض به سیستم همیشگی بازگشت اما اولین اشتباه مقابل مدافع عنوان قهرمانی، قطعا کار شما را تمام می‌کند.

مراکشی‌ها تلاش زیادی برای تغییر نتیجه داشتند اما تعویض‌ها هم کمکی نکرد و فرانسه روی ضد حملات خود در اواخر نیمه دوم به گل دیگری رسید تا کار یکسره شود.

فرانسه "دشان" تا زمان رسیدن به گل پیروزی بخش، حمله می‌کند و پس از آن فقط منتظر ضد حملات می‌ماند و گل دقیقه ۴ هرناندز بهترین اتفاق برای دشان بود.

با این نتیجه دو تیم فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌ها، یکشنبه شب در ورزشگاه لوسیل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شرح گل‌ها

فرانسه یک - مراکش صفر (4- تئو هرناندز) پاس عمقی واران از میانه‌های میدان به گریزمان رسید و او هم با نفوذ از سمت راست به داخل محوطه جریمه رفت و با یک پاس رو به بیرون امباپه را صاحب توپ کرد اما شلیک امباپه به مدافعان مراکش برخورد کرد و توپ برگشتی را هرناندز با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه بونو کرد.

فرانسه دو - مراکش صفر (79- رندال کولو موآنی) حرکت تکنیکی و زیبای امباپه درون محوطه جریمه باعث سردرگمی دفاع مراکش شد و پاس این فوق ستاره به سمت راست و در دهانه دروازه را بازیکن تازه‌وارد فرانسوی‌ها تبدیل به گل دوم این تیم کرد.

بهترین بازیکن زمین:

تئو هرناندز، ستاره باشگاه میلان را می‌توان بهترین بازیکن زمین قلمداد کرد. تئو به خوبی در دقیقه ۴ خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و با ضربه‌ای دقیق اولین گل دریافتی بونو از حریفان در این تورنمنت را به ثمر رساند و پس از آن نمایشی خیره کننده در دفاع چپ داشت.

او فشار توامان حملات مراکشی‌ها از سمت راست با اشرف حکیمی و حکیم زیش را تحمل کرد و توانست مقابل زوج خطرناک رقیب مقاومت کند.

البته در این بین نمی‌شود از بازی تاثیرگذار امباپه هم به راحتی عبور کرد. ستاره پاریسی‌ها روی هر دو گل فرانسه نقش موثری داشت و گل دوم خروس‌ها روی حرکت تکنیکی او و پاس دقیقش به کولو موآنی به ثمر رسید./ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما