plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۲۸۵۳۴
در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان

سردار فدا: دشمن شناسی و قدر شناسی لازمه عبور از مقطع فعلی کشور است

فوت خانم مهسا امینی جرقه انبار باروت شد
فرمانده سپاه صاحب زمان(عج) استان اصفهان گفت: حوادث و ناامنی های اخیر کشور و استان برنامه ریزی شده بود که عبور از آن نیازمند دشمن شناسی و قدر شناسی نعمت امنیت و انقلاب است. همه این التهاب ها و حوادث اخیر بدنبال ایجاد مانع و توقف بر سر راه انقلاب و ایران طراحی شده بود.
سردار فدا: دشمن شناسی و قدر شناسی لازمه عبور از مقطع فعلی کشور است
به گزارش ایصال نیوز، سردار مجتبی فدا دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه هر کدام از رخداهای اخیر قطعه ای از نقشه های از پیش تعیین شده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود، اظهار داشت: برخی در تفسیر دلایل اتفاقات اخیر این موضوع را مطرح می کنند که انقلاب چه کاری برای مردم کرده در حالی خدمات و دستاوردها قابل چشم پوشی نیست و باید پرسید انقلاب چه اتفاقی را باید رقم میزد که نزده است.

وی افزود: طبیعی است هر انقلاب و حکومتی مشکلات خاص خود را دارد و منکر این مسئله نیستیم؛ این ها مربوط به خودمان است و با تکیه بر توانمندی ها باید مدیریت و حل شوند اما در حقیقت موضوعاتی مانند تحریم، زیر سوال بردن ظرفیت های ایران و فراگیر کردن حواشی مختلف در آن با هدف ضربه به کشورمان است.

سردار فدا، روشنگری را ضروری دانست و افزود: ایران که قبل از انقلاب حتی برای دفاع از خود محتاج سیم خاردار بود اکنون موشک به فضا میفرستد این در حالی است که دشمن در فضای رسانه ای خود تصویری ضعیف و غیرواقعی از ما ساخته است.

سردار فدا افزود: در طراحی دشمنان، ایران نباید بتواند تا سال ۲۰۲۵ به قدرت برتر منطقه تبدیل شود، آنها نمی خواهند تفکر و آرمان انقلاب جایگزین تفکرغرب شود و برای تحقق این توطئه بسیار زمینه چینی کردند و می کنند.

فرمانده سپاه صاحب زمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: انقلاب اسلامی تهدید کننده مفهوم قدرت های استکباری است، از این رو آنها ایران را خطرناک ترین دشمن خود می پندارند و همین مساله باعث شده با هر ترفند ممکن جلوی این حرکت را بگیرند.

به گفته وی، همه این التهاب ها و حوادث اخیر بدنبال ایجاد مانع و توقف بر سر راه انقلاب و ایران طراحی شده بود.

فدا تصریح کرد: چشم اندازی که دشمن ترسیم کرده بود آنطور که آنها می خواستند پیش نرفت، بنابراین تصمیم گرفتند رشد جهانی انقلاب و گرایش به آن را کُند کنند و اهداف خود را از طریق ایجاد ظرفیت کنترلی و تغیر دفتار مسئولان پیش ببرند غافل از اینکه دولت فعلی انقلابی و مردمی است و بی توجه به برجام حل مسائل مردم را دنبال می کند، ارتباطات فرا منطقه ای دارد و راه رانت و فساد را بسته است.

وی ادامه داد: دشمن وقتی دید هیچکدام از طراحی ها خللی ایجاد نکرد از سال گذشته تصمیم گرفت با گسترده تر کردن دامنه اغتشاشات و با سناریوی «مرگ هزاران چاقو» سرتاسر ایران را ناامن کند اما نتوانستند و دوباره برنامه های جدید خود را امسال آغاز کرده است.

سردار فدا با بیان اینکه دشمنان شرایطی را فراهم آوردند که دامنه اغتشاشات را از آبان کلید بزنند، افزود: سازماندهی و شبکه سازی، هدایت اراذل و اوباش، کنترل گرفتن زیرساخت های کشور، استقرار منافقان پشت مرزهای ایران و کُشته سازی مهمترین مقدماتی است که دشمن از مدت ها پیش آنها را برنامه ریزی کرده بود.

وی افزود: در این میان فوت خانم مهسا امینی جرقه انبار باروت شد و به نفشه های از چیش تعیین شده دشمن کمک کرد؛ با اینکه هیچ دلیل و اسنادی برای اثبات اینکه این خانم کشته شد نبود اما براختی بهانه گسترش شلوغی ها شد.

فرمانده سپاه صاحب زمان(عج) استان اصفهان همچنین نبود اطلاع رسانی در ۴۸ ساعت نخست پس از مرگ مهسا امینی و فقدان روایت اول را در بروز ناآرامی ها موثر دانست.

وی تصریح کرد: مهسا امینی و برجسته سازی بحث حجاب در این مدت بهانه تراشی و اصل جمهوری اسلامی هدف قرار گرفته بود و تعدادی از چهره های مشهور نیز در این آتش دمیدند و اوضاع را ملتهب کردند، مردم اما با هوشیاری آنها را همراهی نکردند و نقشه دشمن شکست خورد.

فدا با بیان اینکه هنر نظام انقلابی این بود که بدون سلاح گرم، فتنه را خاموش کرد، افزود: در جمهوری اسلامی حتی در سخت ترین شرایط و بحران ها کار و تصمیمات غیرقانونی انجام نشده است.

وی افزود: فکر و اندیشه جوانان را در چند سال پیش از دست دادیم وقتی که آنها سرگرم فضای رسانه ای دشمن بودند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی مملکت را در بدترین شرایط اقتصادی تحویل گرفته است، افزود: از طرفی در سال های پیش اتفاقاتی رقم خورده از جمله اینکه در قالب سند ۲۰ و ۳۰ قداست شکنی، حرمت شکنی، فحاشی و قبح زدایی نهادینه شد.

سردار فدا با بیان اینکه بسیج متعلق به کشور و نظام و در خدمت همه دولت های نظام جمهوری اسلامی بوده است، افزود: امام خمینی (ره) هندسه و مفهوم قدرت را جابجا کرد و پس از انقلاب آن را به مردم انتقال داد و وظیفه ارتباط مردم با نهادهای های دولتی را به اقشار مختلف بسیج محول کرد.

وی افزود: رسالت بسیج در دهه اول انقلاب اقدامات امنیتی وودفاعی، در دهه دوم سازندگی، دهه سوم خدمت رسانی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن و اکنون مقابله با جنگ تلفیقی، محرومیت زدایی و سازماندهی و جذب مردم است.ا یرنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما