plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۲۸۲۵۳
شهردار نجف آباد خبر داد

اجرای 113 میلیارد ریال پروژه زیرسازی معابر نجف‌آباد در 6 ماه

استمرار جریان خدمت در نجف‌آباد
در راستای جریان خدمت، طی شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز نخست زیرسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه با صرف ۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار انجام شد. عبدالرسول امامی با اعلام این خبر و با بیان اینکه همه شهروندان حق برخورداری از مزایای با کیفیت شهری را دارند، گفت: بر مبنای اصول توسعه متوازن شهری، عزم مناسب‌سازی و آسفالت کوچه‌های نیازمند مسطح‌سازی را داریم.
اجرای 113 میلیارد ریال پروژه زیرسازی معابر نجف‌آباد در 6 ماه
به گزارش ایصال نیوز از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد اظهار کرد: معابر و شریان‌های شهری، نحوه طراحی و مصالح به‌کار رفته در آن‌ها نقش مهمی در توسعه یک شهر ایفا می‌کند، از این‌رو بخش مهمی از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بهبود وضعیت معابر و خیابان‌های شهر است.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، زیرسازی خیابان‌های سطح شهر نجف‌آباد با جدیت در حال انجام است، ادامه داد: یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها در ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری است و یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می‌شود.

شهردار نجف آباد افزود: در راستای بهسازی معابر به منظور تسهیل در رفت و آمد و برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین بهبود سیما و منظر شهری، طی شش ماهه ابتدای سال جاری ۲۶۰ هزار متر مربع از سطح معابر مناطق پنج‌گانه با صرف ۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار زیرسازی شده است.

وی تاکید کرد: همه شهروندان حق برخورداری از مزایای با کیفیت شهری را دارند از این رو بر مبنای اصول توسعه متوازن شهری عزم مناسب‌سازی و آسفالت کوچه‌های نیازمند مسطح‌سازی را داریم.



انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما