۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۵۰۴۴
در نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر

شهردار نجف آباد: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان باعث شده این قشر فشار زیادی را متحمل شوند

مطالبه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرها و استقلال سازمان های تابعه شهرداری ها
عبدالرسول امامی با بیان اینکه عدم وجود مقررات خاص استخدامی در شهرداری ها موجب شده در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کارمندان با سابقه طولانی خدمتی به صورت قراردادی مشغول به کار باشند و دچار بی انگیزگی شوند، خواستار اصلاح و بازنگری در قوانین و ضوابط شد و افزود: افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارمندان در ابتدای سال باعث شده است این قشر، فشار زیادی بابت تامین معاش متحمل شوند.
شهردار نجف آباد: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان باعث شده این قشر فشار زیادی را متحمل شوند
به گزارش ایصال نیوز، به مناسبت نکوداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها و به منظور تبیین سیاست‌ها و راهبردهای وزارت کشور در حوزه مدیریت شهری، نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مقام عالی وزارت کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) ساختمان وزارت کشور برگزار شد.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در این جلسه با طرح درخواست هایی از وزیر کشور، خواستار مشمولیت قانون مدیریت خدمات کشوری و تخصیص آن به کارمندان شهرداری ها شد.

وی ادامه داد: عدم وجود مقررات خاص استخدامی در شهرداری ها موجب شده در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کارمندان با سابقه طولانی خدمتی به صورت قراردادی مشغول به کار باشند و به دلیل عدم تبدیل وضعیت دچار بی انگیزگی شوند و تاکنون مطالبات به حق ایشان عملی نشده است. 

شهردار نجف آباد ضمن طرح خواسته اصلاح و بازنگری در قوانین و ضوابط با توجه به شرایط جدید کشور، افزود: افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارمندان در ابتدای سال باعث شده است این قشر فشار زیادی بابت تامین معاش متحمل شوند.

از دیگر درخواست های عبدالرسول امامی در جلسه مذکور، مساعدت وزارت کشور در راستای تسریع و تسهیل در امر تهیه و تصویب طرح های تفصیلی شهرها و تعیین کاربری های طرح ها بود.

شهردار نجف آباد در مورد قانون ارزش افزوده، فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهرها و ضرورت تخصیص بودجه نوسازی این ناوگان ها و مسئله استقلال سازمان های تابعه شهرداری ها نیز مطالبی را مطرح کرد.

نظر به اهمیت جایگاه و کارکرد شهرداری ها و دهیاری های کشور در ارائه خدمات عمومی جهت اداره امور محلی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری ها و دهیاری ها و ارتقای منزلت خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی و همچنین هم افزایی و همدلی و تعامل مردم با مدیریت محلی، شورای فرهنگ عمومی روز ۱۴ تیرماه را در تقویم رسمی کشور با عنوان روز شهرداری و دهیاری نامگذاری کرده است. این نشست همزمان با هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با هدف تبیین سیاست‌ها و رویکردهای وزارت کشور در عرصه مدیریت شهری و نیز هم‌اندیشی با شهرداران درخصوص آسیب‌شناسی و رفع مسائل و مشکلات پیش‌روی مدیریت شهری برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
سلام بنده حدود 10سال است که در اتش نشانی مشغول بکارهستم وقراردادم با پسماند شهری سهامی خاص است وبا عنوان شغلی کارگر ساده لطفا قرارداد حدود 20نفری که در اتش نشانی مشغول بکار هستند را طوری تنظیم کنید که در اینده بتوانیم از مزایای سختی شغل که مجلس برای اتش نشانان تصویب کرده استفاده کنیم تا بعد 20 سال کار بازنشسته شویم ممنون