plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۲۷۹۸
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خبر داد

پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه متروی اصفهان منتشر می‌شود

زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه خط دو مترو فراهم شد
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه خط دوم متروی اصفهان منتشر می شود، گفت: زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه و عمران این کلانشهر فراهم شده است.
پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه متروی اصفهان منتشر می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از شهردای اصفهان، مرتضی طهرانی اظهار کرد: انتشار پنج هزار میلیارد ریال معادل ۵۰۰ ميليارد تومان اوراق مشارکت براي توسعه خط دوم متروي اصفهان تصويب و زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه و عمران این کلانشهر فراهم شده است.
وی افزود: خوشبختانه با مذاکرات انجام شده، بانک شهر عاملیت و ضمانت اوراق مشارکت توسعه خط دوم متروی اصفهان را پذیرفت و کمیته پذيرش بورس مجوز پذيره‌نويسي آن را تاييد کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: در خصوص انتشار اوراق مشارکت همچنین با صندوق سرمایه‌گذار مذاکره و در خصوص نرخ سود آن توافق‌های لازم انجام شده و تا پایان تیرماه سال‌جاری این اوراق منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهر باید زیست‌پذير باشد و مباحث زيست محيطي و رواني حمل و نقل و گردشگري در اولويت قرار گيرد، شوراي شهر و مديريت شهري اصفهان بر اجرا و تکميل خطوط دو و سه قطار شهري اصفهان متمرکز شده‌ است
طهرانی با اشاره به استفاده از اوراق مشارکت برای اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر، گفت: شهرداري اصفهان مي‌کوشد تا از اوراق مشارکت که جزء برنامه‌ها و قانون دولت است، براي اجراي پروژه‌های عمرانی به خصوص در قطار شهری استفاده کند. 
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما