plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۴۷۷۸
با ورود دادگستری اصفهان

از تعطیلی ۱۰۵ واحد تولیدی در استان اصفهان جلوگیری شد

سه هزار کارگر به چرخه کار بازگشتند
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مورد فعالیت ستاد اجرای سياست های كلی اقتصاد مقاومتی قوه قضایيه در استان اصفهان گفت: در يك سال گذشته تعداد ۱۳ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمايت از توليد و اشتغال برگزار شده است و تعداد ۱۰۵ مصوبه در اين زمينه نیز به تصويب رسيده است.
از تعطیلی ۱۰۵ واحد تولیدی در استان اصفهان جلوگیری شد
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل داگستری اصفهان گفت: در این زمینه تعداد ۲۷۷ مورد مراجعه حضوری و درخواست كتبی از مديران واحدهای توليدی و شركت ها، در دبيرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ثبت شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۳۴مورد بازديد از واحدهای توليدی انجام و ۹۷ جلسه راجع به پيگيری مصوبات برگزار و تعداد ۴۸۱ مورد مكاتبه قضایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: براساس آمارهای ثبت شده تعداد ۱۰۵ واحد توليدی شامل: كارخانه، كارگاه و شركت با پيگيری های ستاد احيا از تعطيلی آن­ها جلوگيری به عمل آمده است.

وی گفت: با پيگيری ستاد اقتصاد مقاومتی ، تعداد ۳ هزارو ۲۳۰  كارگر به چرخه كار در واحدهای توليدی احيا شده بازگشته اند و همچنین با پيگيری ستاد جهت حل مشكلات واحدهای توليدی، تعداد ۱۱ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی تثبيت شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت:با پيگيری ستاد اقتصاد مقاومتی ۲ مورد از مهمترين پرونده های اقتصادی كشور مربوط به شركت پلی اكريل و پتروشيمی اصفهان مديريت شده و پس از ۹ سال نسبت به ايجاد ثبات مديريتی در شركت های مذكور براساس قانون تجارت اقدام شده است.

گفتنی است اقدام و پيگيری مؤثر راجع به وصول ۵ هزار ميليارد ريال بدهی معوق بانكی از ابر بدهكاران بانكی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما