plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۷۹۴۵

استاندار تهران معاون اجرایی رئیس جمهور شد

سیدابراهیم رئیسی در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
استاندار تهران معاون اجرایی رئیس جمهور شد
به گزارش ایصال نیوز، «محسن منصوری» متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این استاندار تهران بود.

عضویت در شورای‌عالی جمعیت هلال احمر، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره بنیاد علوی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از جمله سوابق اجرایی منصوری است.

وی همچنین فرمانداری شهرستان ورامین، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون والیبال، معاونت حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش، مدیریت دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را در کارنامه خود دارد.

از دیگر مسئولیت‌های منصوری می‌توان به عضویت در گروه مشاوران جوان وزارت آموزش و پرورش، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار تهران اشاره کرد و در سال‌های ۹۰ تا ۹۱ نیز عضو کمیسیون تحول اداری در استانداری تهران بوده است.

ارتقای بنیاد علوی از مجری امور خیریه‌ به موسسه‌ای اجتماعی و تأسیس مرکز قرض الحسنه علوی با رویکرد توانمندسازی محرومین، راه‌اندازی واحد کارآفرینی اجتماعی و تقویت خدمات اجتماعی آستان قدس رضوی در حوزه مقابله با بحران‌ها و بلایای طبیعی، راه‌اندازی طرح ملی «حسنا» با هدف حمایت از مادران محروم باردار و تشکیل هزار و ۵۰۰ کانون پیشرفت روستایی در راستای ساماندهی و کارآمدترسازی گروه‌های جهادی و همچنین ایجاد شبکه نخبه‌پرور در مناطق محروم و کم برخوردار با راه‌اندازی کانون‌های آموزشی در این مناطق از جمله اقدامات منصوری در دوران تصدی مسئولیت‌هایی است که در سال‌های اخیر بر عهده داشته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما