plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۰۸۱۶
در آیین تکریم و معارفه فرماندار پردیس

استاندار تهران: از فرمانداران جدید مطالبه گر حق مردم هستیم

فرمانداران به قول های خود عمل کنند
استاندار تهران گفت: با فرمانداران استان شرط کرده ام که با مردم مدارا کنند و‌ درب اتاق شان همواره به روی مردم شهرستان باز باشد. اساسا فرمانداران جدید خیلی وقتی برای خدمت ندارند چرا که در انتخاب فرمانداران عهد و شرط می بندیم که در شش ماه تا یک سال به قول های خود عمل کند.
استاندار تهران: از فرمانداران جدید مطالبه گر حق مردم هستیم
به گزارش ایصال نیوز از استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: مسئولیت فرمانداری به ویژه در سال های اخیر بسیار دشوار است به ویژه در شهرستان پردیس با افق جمعیتی پیش رو، پذیرش این مسئولیت با دشواری های دیگری نیز همراه است.

وی افزود: اینکه آیین معارفه در مسجد برگزار می شود به این سبب است که از فرمانداران جدید مطالبه گر حق مردم هستیم، چراکه عنوان فرمانداری در دولت مردمی عنوان سنگینی است و اساسا مردم هستند که باید امور را به دست بگیرند.

استاندار تهران عنوان کرد: توقع کار انقلابی در حوزه فرهنگی در شهرستان پردیس از فرماندار جدید داریم که با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی، جبهه فرهنگی را هدایت کند.

منصوری سپس گفت: اساسا فرمانداران جدید خیلی وقتی برای خدمت ندارند چرا که در انتخاب فرمانداران عهد و شرط می بندیم که در شش ماه تا یک سال به قول های خود عمل کند.

وی با بیان اینکه با فرمانداران استان شرط کرده ام که با مردم مدارا کنند و‌ درب اتاق شان همواره به روی مردم شهرستان باز باشد، ادامه داد: فرماندار باید محور و مرکز همدلی بین مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باشد و اساسا توجه ویژه به مشکلات مردم باید اولویت فرمانداران دولت سیزدهم در استان تهران باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری صدق و اخلاص از مولفه های مکتب حاج قاسم است و این مکتب باید در گفتار و رفتار مسئولین جاری و ساری باشد و فرمانداران وعده ای ندهند که نمی توانند عملیاتی کنند.

منصوری تصریح کرد: مورد دوم اخلاص فرمانداران است و خدا نکند که این پست ها نظیر استاندار، فرماندار و بخشدار بر شخصیت آدم مستولی شود و در این صورت کار برای خدا نیست.

وی با اشاره به اینکه توقع از همه دستگاه های اجرایی این است که مشکلات مردم را حل کنند و این کار تنها با روحیه جهادی میسر است، گفت: خیلی از دوستان انتقاد می کردند که تجربه فرمانداران جدید زیاد نیست و بنده عرض می کنم که ریسک مدیریتی را می پذیرم چرا که معتقدم انقلاب نیاز به کادرسازی دارد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما