plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۷۹۳۱

قیمت پروازهای ایران برای جام جهانی قطر اعلام شد

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قیمت رفت و برگشت هر صندلی پرواز مسیر ایران به قطر برای حضور در جام جهانی را ۱۳ میلیون تومان اعلام‌کرد.
قیمت پروازهای ایران برای جام جهانی قطر اعلام شد
به گزارش ایصال نیوز، «شمس الدین فرزادی پور» گفت: براساس وضعیت موجود، قیمت رفت و برگشت هر صندلی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیط انجام می‌شود.

فرزادی‌پور بازه زمانی آغاز پروازها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی‌ها، پروازها نیز آغاز می‌شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود، زیرا افرادی که اقدام به تماشای بازی‌ها می‌کنند، باید حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود:‌ در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا، فعلا محدودیتی اعلام نشده و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد./ایرنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما