plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۷۵۰۸
استاندار اصفهان تأکید کرد

اگر برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی کمک نکنیم، حضور ما بی معناست

مدیران نباید هنگام پرسش و پاسخ مستأصل شوند
سید رضا مرتضوی با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعتگران و فعالان اقتصادی توسط مدیریت استان، گفت: اگر به دنبال این نباشیم که به فعالان اقتصادی، صنعتی و کارآفرینان استان کمک کنیم تا بتوانند مشکلات خود را رفع کنند؛ حضور ما در جلسات بی معناست.
اگر برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی کمک نکنیم، حضور ما بی معناست
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، جلسه کارگروه امور زیربنایی استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا روز سه شنبه نوزدهم مهرماه برگزار شد.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این جلسه، در جریان بررسی مشکلات یک مجموعه صنعتی در استان اظهار کرد: اگر به دنبال این نباشیم که به فعالان اقتصادی، صنعتی و کارآفرینان استان کمک کنیم تا بتوانند مشکلات خود را رفع کنند؛ حضور ما در جلسات بی معناست.

وی با تاکید بر حمایت از صنعتگران و فعالان اقتصادی در مدیریت استان ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در جلسات کارگروه با آن مواجه می شویم به این دلیل است که در برخی گروه های کاری بررسی کارشناسی و عمیق پیرامون یک پرونده صورت نمی گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی که در جلسات کارگروه ها حضور دارند نباید هنگام پرسش و پاسخ مستأصل شوند، خاطر نشان کرد: انتظار است در جلساتی که برگزار می شود از جوانب مختلف به یک موضوع پرداخته شود و با بانک اطلاعاتی کامل جلسات کارگروه برگزار شود. برای مثال اگر پرسش مطرح شد که یک مجموعه برای چند نفر می تواند اشتغالزایی داشته باشد؛ باید پاسخ به روشنی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما