plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۲۷۳۵۳
رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد

۴۲۷ زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان آزاد شدند

گذشت بیش از ۹۰ میلیارد تومانی شاکیان✔
حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری گفت: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه ۴۲۷ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی یکصد و نود و چهار میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.
۴۲۷ زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان آزاد شدند
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری اصفهان در حاشیه جلسه ستاد دیه استان اصفهان بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه ۴۲۷ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی یکصد و نود و چهار میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: بیش از ۹۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به گذشت شاکی، بیش از ۵۲ میلیارد تومان مربوط به پذیرش اعسار زندانیان و بیش از ۳۸ میلیارد تومان مجموع کمک های خیرین و تسهیلات ستاد دیه بوده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، گفت: از شکات و خواهان‌های پرونده‌های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار کرد: از این ۴۲۷ نفر حدود ۴۰۵ زندانی مرد و ۲۲ زندانی زن بوده‌اند.

گفتنی است؛ در جلسه امروز این ستاد نیز پرونده ۴۹ نفر با بدهی بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان، بررسی و تصمیماتی در خصوص نحوه کمک به ایشان اتخاذ شد.

انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما