plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۲۲۲۵۰
در نشست مشترک قضایی انتظامی با حضور فرماندهان پلیس

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: با هر گونه اقدام مجرمانه و خلاف قانون در چهارشنبه آخر سال، برخورد می‌شود

خانواده‌ها با حساسیت کافی مراقب فرزندان و جوانان عزیز خود باشند
حجت‌الاسلام جعفری در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده در خصوص چهارشنبه آخر سال یادآور شد: اسلام عزیز با شادی و تفریح سالم مردم نه تنها مخالف نیست، بلکه تشویق و توصیه هم نموده است؛ اما در مقابل، هیچ برنامه‌ای نباید به هر بهانه و دلیلی، با مفسده برای عموم مردم همراه باشد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان: با هر گونه اقدام مجرمانه و خلاف قانون در چهارشنبه آخر سال، برخورد می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از دادگستری کل استان اصفهان، نشست مشترک قضایی انتظامی با حضور مسؤولان عالی قضایی و فرماندهان پلیس های تخصصی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با تبریک روز ملی پاسداشت شهید و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بیان داشت: آنچه مایه ادامه حیات و بقاء و از مولفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های نرم، سخت و نیمه سخت است، روحیه جهادی ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران بوده و این فرهنگ اسلامی همواره مردم متدین و فهیم ایران را در میادین مختلف در حفظ آرمان‌های عالی نظام و مقابله با بدخواهان و دشمنان بسیج نموده است.

 وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) نیز گفت: انتظار امیدبخش مایه پویایی و تحرک جامعه اسلامی در طول تاریخ بوده و بنا به فرموده خداوند متعال آینده از آن متقین و صالحان است که به برکت همین مکتب انتظار این امر محقق خواهد شد و دشمنان و بدخواهان ثابت شده است که هیچ اراده ای بالاتر از اراده خدا نبوده و با وجود تمامی مظاهر ظلم و فساد و نسل کشی برای بشر به اهداف شوم خود نایل نشده و نخواهند شد و البته با دارا بودن شرط ایمان و باور و اعتقاد قلبی به نیکی ها و توحید و پرهیز از هرگونه شرک و انجام عمل و اندیشه صالح به بالاترین ارزش که همانا استقرار حاکمیت الله هم در ایران و هم در مقیاس جهانی خواهیم رسید و این ارمغان و هدیه ای است که به حول و قوه الهی از سوی امام عصر به بشریت اعطا می‌شود.

رئیس دستگاه قضایی استان با اشاره به اینکه در برنامه‌ها و اجرای طرح‌های انتظامی همه‌جانبه حمایت قضایی صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: هر دو دستگاه قضایی و انتظامی به عنوان پیشگامان حفظ، ارتقاء و تثبیت امنیت پایدار با تعامل و همکاری در سال جدید و ایام نوروز با قاطعیت این مهم را صیانت می‌نمایند و به گونه‌ای عمل خواهد شد که هزینه ارتکاب جرم برای مجرمان به شدت افزایش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده در خصوص چهارشنبه آخر سال یادآور شد: اسلام عزیز با شادی و تفریح سالم مردم نه تنها مخالف نیست، بلکه تشویق و توصیه هم نموده است؛ اما در مقابل هیچ برنامه‌ای نباید به هر بهانه و دلیلی با مفسده برای عموم مردم همراه باشد.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد هر ساله در این ایام با انجام حرکات و اقدامات غیر متعارف و خلاف قانون با وسایل نقلیه و غیر آن موجبات سد معبر، مزاحمت و سلب آسایش و آرامش مردم را فراهم می نمایند و به سلامت و اموال مردم خسارت می رسانند و این حرکات جرم محسوب شده و با برخورد جدی قضایی و انتظامی روبه‌رو خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان همچنین در این رابطه بیان کرد: با هماهنگی با نیروی انتظامی با عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه برخورد شده و واحدهای صنفی در این بخش حداقل تا پایان فروردین سال آینده پلمپ شده و همچنین خودروها و موتورسیکلت‌های دخیل در این موضوع نیز تا پایان فروردین توقیف خواهند شد.

 ایشان همچنین از خانواده‌ها خواست با حساسیت کافی مراقب فرزندان و جوانان عزیز خود بوده تا در این ایام مرتکب این گونه تخلفات و آسیب نشوند.

گفتنی است بررسی عملکرد و نتیجه اقدامات کارگروه های جانبی برای ثبت و حفظ امنیت با ارائه گزارش و از برنامه‌های اجرایی سال آینده، سامان دهی اجرای احکام با همکاری نیروی انتظامی، فعال شدن کشیک دادسرا و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان و نیز کشیک ادارات مرتبط با تخلفات تغییر کاربری اراضی از جمله حوزه های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در ایام تعطیلات نوروز و نیز لزوم ثبت کلیه پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی تا پایان سال از دیگر مصوبات جلسه بود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما