plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۲۷۱۳۴
توضیحات رئیس کل دادگستری اصفهان درباره قتل زنی در فولادشهر

حجة الاسلام جعفری: تیراندازی به این دختر -به قتل رسیده- با اسلحه ساچمه‌ای انجام شده است

هنوز شواهدی مبنی بر حضور مرحومه در ناآرامی ها رؤیت نشده است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره قتل یک خانم در فولادشهر و ارتباط آن با اغتشاشات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است. تیراندازی به این دختر توسط افراد ناشناس و به وسیله اسلحه ساچمه‌ای انجام شده و نمونه این را در این چند روز گذشته چندین بار داشته‌ایم.
حجة الاسلام جعفری: تیراندازی به این دختر -به قتل رسیده- با اسلحه ساچمه‌ای انجام شده است
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، روز دوشنبه، در ارتباط با قتل یک نفر در فولادشهر همزمان با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: تحقیقات در این مورد از ساعات اولیه شروع شد و آنچه که تا به حال از نتایج تحقیقات حاصل شده این است که این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است.

حجة الاسلام جعفری ادامه داد: تیراندازی به این دختر توسط افراد ناشناس و به وسیله اسلحه ساچمه‌ای انجام شده و نمونه این را در این چند روز گذشته چندین بار داشته‌ایم؛ اضافه بر این دو تیم از کارگاهان مجرب استان مشغول بررسی موضوع هستند؛ قطعاً دستگاه قضائی تحقیقات را کامل و دقیق جهت شناسایی عاملان این جنایت انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شکایت خانواده مقتول گفت: با توجه به همزمانی این حادثه با اغتشاشات، برخی از رسانه‌های معاند مثل همیشه شروع کردند و این فرد را منتسب به تجمعات می‌دانند، ولی هنوز چیزی برای ما ثابت نشده است؛ قطعاً ما نتایج جدیدی را که به دست آوردیم به اطلاع مردم و خانواده این مرحوم خواهیم رساند.

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما