کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات رئیس کل دادگستری اصفهان درباره قتل زنی در فولادشهر

حجة الاسلام جعفری: تیراندازی به این دختر -به قتل رسیده- با اسلحه ساچمه‌ای انجام شده است

هنوز شواهدی مبنی بر حضور مرحومه در ناآرامی ها رؤیت نشده است

5 مهر 1401 ساعت 7:20

رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره قتل یک خانم در فولادشهر و ارتباط آن با اغتشاشات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است. تیراندازی به این دختر توسط افراد ناشناس و به وسیله اسلحه ساچمه‌ای انجام شده و نمونه این را در این چند روز گذشته چندین بار داشته‌ایم.


به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، روز دوشنبه، در ارتباط با قتل یک نفر در فولادشهر همزمان با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: تحقیقات در این مورد از ساعات اولیه شروع شد و آنچه که تا به حال از نتایج تحقیقات حاصل شده این است که این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است.

حجة الاسلام جعفری ادامه داد: تیراندازی به این دختر توسط افراد ناشناس و به وسیله اسلحه ساچمه‌ای انجام شده و نمونه این را در این چند روز گذشته چندین بار داشته‌ایم؛ اضافه بر این دو تیم از کارگاهان مجرب استان مشغول بررسی موضوع هستند؛ قطعاً دستگاه قضائی تحقیقات را کامل و دقیق جهت شناسایی عاملان این جنایت انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شکایت خانواده مقتول گفت: با توجه به همزمانی این حادثه با اغتشاشات، برخی از رسانه‌های معاند مثل همیشه شروع کردند و این فرد را منتسب به تجمعات می‌دانند، ولی هنوز چیزی برای ما ثابت نشده است؛ قطعاً ما نتایج جدیدی را که به دست آوردیم به اطلاع مردم و خانواده این مرحوم خواهیم رساند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 27134

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/27134/حجة-الاسلام-جعفری-تیراندازی-این-دختر-قتل-رسیده-اسلحه-ساچمه-ای-انجام-شده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir