plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۶۹۴۸

واکنش استاندار تهران به حوادث تجمع اعتراضی شبانه روز گذشته در تهران

استاندار تهران به حوادث شب گذشته در تهران واکنش نشان داد و نوشت: آتش‌زدن پرچم، ریختن گازوییل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.
واکنش استاندار تهران به حوادث تجمع اعتراضی شبانه روز گذشته در تهران
به گزارش ایصال نیوز، محسن منصوری، استاندار تهران در واکنش به حوادث تجمع اعتراضی دوشنبه شب در تهران، نوشت: عناصر اصلی هسته‌های اولیه تجمعات امشب تهران کاملا سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش در تهران بودند.

منصوری ادامه داد: آتش‌زدن پرچم، ریختن گازوییل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.

حادثه درگذشت مرحومه مهسا امینی در جریان فرآیند هدایت و ارشاد گشت پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ، احساسات و عواطف آحاد ملت و مسئولان را جریحه دار کرد. در همین راستا، تا کنون برخی تجمعات همدلانه و اعتراضی در بعضی از شهرهای کشور گزارش شده است که در برخی از این تجمعات، عناصری سعی در به حاشیه کشاندن تجمعات و تنش زایی کرده اند.

مسئولان نهادهای مختلف مرتبط با پرونده مرحومه مهسا امینی، در روزهای گذشته، اعلام کرده اند که به سرعت، با دقت و بدون ملاحظه اشخاص، در حال پیگیری پرونده مذکور تا مشخص شدن نتیجه نهایی هستند.   

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما