کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش استاندار تهران به حوادث تجمع اعتراضی شبانه روز گذشته در تهران

خبرآنلاین , 29 شهريور 1401 ساعت 12:45

استاندار تهران به حوادث شب گذشته در تهران واکنش نشان داد و نوشت: آتش‌زدن پرچم، ریختن گازوییل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.


به گزارش ایصال نیوز، محسن منصوری، استاندار تهران در واکنش به حوادث تجمع اعتراضی دوشنبه شب در تهران، نوشت: عناصر اصلی هسته‌های اولیه تجمعات امشب تهران کاملا سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش در تهران بودند.

منصوری ادامه داد: آتش‌زدن پرچم، ریختن گازوییل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.

حادثه درگذشت مرحومه مهسا امینی در جریان فرآیند هدایت و ارشاد گشت پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ، احساسات و عواطف آحاد ملت و مسئولان را جریحه دار کرد. در همین راستا، تا کنون برخی تجمعات همدلانه و اعتراضی در بعضی از شهرهای کشور گزارش شده است که در برخی از این تجمعات، عناصری سعی در به حاشیه کشاندن تجمعات و تنش زایی کرده اند.

مسئولان نهادهای مختلف مرتبط با پرونده مرحومه مهسا امینی، در روزهای گذشته، اعلام کرده اند که به سرعت، با دقت و بدون ملاحظه اشخاص، در حال پیگیری پرونده مذکور تا مشخص شدن نتیجه نهایی هستند.   

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26948

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26948/واکنش-استاندار-تهران-حوادث-تجمع-اعتراضی-شبانه-روز-گذشته

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir