plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۶۹۰۹

فرماندار مشهد: مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا ۵ مهر تعطیل است

محسن داوری فرماندار مشهد صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر، ضمن تاکید بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر، گفت: همه مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر تعطیل است.
فرماندار مشهد: مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا ۵ مهر تعطیل است
به گزارش ایصال نیوز، فرماندار مشهد با اشاره به نشست معاون اول رییس جمهور در مشهد ، اظهار کرد: در نشستی که هفته قبل معاون اول رییس جمهور در مشهد داشتند به وزیر علوم اعلام شد دانشگاه ها در مشهد در هفته اول مهر تعطیل است و ظرفیت دانشگاه ها به اسکان زائران اختصاص می‌یابد.

داوری همچنین به برنامه ریزی برای بازگشت همه زائران از جمله زائران پیاده از مشهد اشاره کرد و گفت: زائران هیاتی و گروهی در مکانهای عمومی مشهد مانند مدارس، مساجد و حسینیه ها اسکان می یابند و از هم اکنون این اماکن برای آنها رزرو شده است.

وی افزود: ۶۰۰ هزار اقامت شبانه شامل اماکن رسمی و اضطراری نیز برای افرادی که به صورت خانوادگی به مشهد می آیند در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس با اعلام تشکیل قرارگاه خدمت رسانی به زائران امام رضا در ایام آخر ماه صفر، گفت: از بزرگترین رویداد‌های سال در مشهد مقدس، آیین سوگواری دهه پایانی صفر و رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت، ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) می‌باشد و در این ایام، تمامی نگاه‌ها متوجه مشهد و خدمت رسانی به زائران گرامی است.

انتهای پیام/*

 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما