کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار مشهد: مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا ۵ مهر تعطیل است

27 شهريور 1401 ساعت 20:30

محسن داوری فرماندار مشهد صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر، ضمن تاکید بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر، گفت: همه مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر تعطیل است.


به گزارش ایصال نیوز، فرماندار مشهد با اشاره به نشست معاون اول رییس جمهور در مشهد ، اظهار کرد: در نشستی که هفته قبل معاون اول رییس جمهور در مشهد داشتند به وزیر علوم اعلام شد دانشگاه ها در مشهد در هفته اول مهر تعطیل است و ظرفیت دانشگاه ها به اسکان زائران اختصاص می‌یابد.

داوری همچنین به برنامه ریزی برای بازگشت همه زائران از جمله زائران پیاده از مشهد اشاره کرد و گفت: زائران هیاتی و گروهی در مکانهای عمومی مشهد مانند مدارس، مساجد و حسینیه ها اسکان می یابند و از هم اکنون این اماکن برای آنها رزرو شده است.

وی افزود: ۶۰۰ هزار اقامت شبانه شامل اماکن رسمی و اضطراری نیز برای افرادی که به صورت خانوادگی به مشهد می آیند در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس با اعلام تشکیل قرارگاه خدمت رسانی به زائران امام رضا در ایام آخر ماه صفر، گفت: از بزرگترین رویداد‌های سال در مشهد مقدس، آیین سوگواری دهه پایانی صفر و رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت، ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) می‌باشد و در این ایام، تمامی نگاه‌ها متوجه مشهد و خدمت رسانی به زائران گرامی است.

انتهای پیام/*

 


کد مطلب: 26909

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26909/فرماندار-مشهد-مدارس-دانشگاه-های-۵-مهر-تعطیل

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir