plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۲۶۳۴۸

شاهکار تیم ملی والیبال ایران در یک ماراتن شگفت‌انگیز

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 آرژانتین را شکست دهد.
شاهکار تیم ملی والیبال ایران در یک ماراتن شگفت‌انگیز
به گزارش ایصال نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از جمعه آغاز شد اما ملی‌پوشان ایران شامگاه شنبه اولین بازی خود را مقابل آرژانتین آغاز کردند؛ دیداری که می‌توان آن را مهمترین جدال شاگردان بهروز عطایی در مرحله گروهی قهرمانی جهان تلقی کرد.

زمانی که قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان انجام شد، از دیدار ایران و آرژانتین به‌عنوان جدال صدرنشینی گروه یاد شد. حالا هم این باور وجود دارد که برنده مسابقه دیشب، شانس بالایی برای صعود به‌عنوان صدرنشین خواهد داشت. البته نباید به‌راحتی از کنار نام هلند هم عبور کرد که عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشت. همچنین مصر نیز تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال جاری به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی درحال برگزاری است.

تیم ملی والیبال از ساعت ۲۰ دیشب (شنبه) با کادرفنی ایرانی خود در اولین دور از این رقابت‌ها، به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفته بود، توانست در یک ماراتن شگفت انگیز و حساس با نتیجه 3 بر 2 این تیم مهم و عنوان دار جهانی را از پیش رو بردارد:

ست اول؛ ایران 22-25 آرژانتین
ست دوم؛ ایران 30-28 آرژانتین
ست سوم؛ ایران 25-18 آرژانتین
ست چهارم ؛ ایران 32-34 آرژانتین
ست پنجم؛ ایران 21-19 آرژانتین


تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۲، هفتمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه می کند و این در حالی است که بهترین عنوان به دست آمده برای والیبال ایران در این مسابقات، در سال ۲۰۱۴ با اسلوبودان کواچ بود که ملی پوشان موفق شدند رتبه ششمی را به نام خود کنند.

والیبال ایران با هدایت عطایی به این رقابت‌ها پا گذاشته است. همچنین میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ هستند.

علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به شمار می آیند.

انتهای پیام/*
 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما