plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷
کد مطلب : ۲۴۵۵۷

ایران ترمز آمریکا را کشید، نمایش شگفت انگیز سرو قامتان ایرانی

ایران ۳-۰ آمریکا
تیم ملی والیبال ایران با یک نمایش فوق العاده موفق شد در سه ست پیاپی تیم والیبال آمریکا را شکست دهد. باخت آمریکا در مقابل ایران، اولین شکست این تیم در لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۲ بود.
ایران ترمز آمریکا را کشید، نمایش شگفت انگیز سرو قامتان ایرانی
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال ایران روز های پرفشار و پر استرسی را پشت سر می‌گذارد؛ ملی‌پوشان هفته اول مسابقات که در برازیلیا برگزار شد را با دو پیروزی برابر چین و استرالیا و دو شکست مقابل هلند و ژاپن به اتمام رساندند که باخت به ژاپن در مسابقه آخر انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت.

انتظار می‌رفت که شاگردان بهروز عطایی هفته دوم لیگ ملت‌ها را با پیروزی برابر تیم بدون برد بلغارستان آغاز کنند اما تیم ملی والیبال ایران در مقابل میزبان نیز در سه ست پیاپی شکست خورد تا روند ناامید کننده ما در این تورنمنت همچنان ادامه داشته باشد.

ملی‌پوشان ایرانی پنجشنبه شب در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آمریکا قرار گرفتند. تیمی که در همه بازی‌های قبلی خود به پیروزی رسیده و با وجود جوانگرایی بسیار آماده نشان می‌دهد. در واقع جان اسپراو با بازیکنان جوان خود به‌همراه چند ستاره با تجربه تیم جذابی را روانه مسابقات لیگ ملت‌های امسال کرده است.

 تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا رفت و با یک بازی تماشایی و نمایش شگفت انگیز، شاگردان بهروز عطایی موفق شدند در ۳ ست متوالی آمریکا را شکست دهند.

باخت آمریکا در مقابل ایران، اولین شکست این تیم در لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۲ بود.

ست اول: ایران 25-18 آمریکا
ست دوم؛ ایران 29-27 آمریکا
ست سوم؛ ایران 2۷-2۵ آمریکا

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما