plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۵۳۱۶
استاندار اصفهان خبر داد

طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت در اصفهان جزو مصوبات سفر اخیر رییس جمهور قرار می‌گیرد

پیش بینی حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات استان
استاندار اصفهان گفت: طرح‌های با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با پیگیری فرمانداران در شهرستان‌های این استان، جزو مصوبات و پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به این خطه قرار می‌گیرد.بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور ۲۶ خرداد امسال انجام شد.
طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت در اصفهان جزو مصوبات سفر اخیر رییس جمهور قرار می‌گیرد
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه افزود: در سفر(اخیر) رییس جمهور به استان مصوبات خوبی محقق شد اما بعضی از پروژه‌های با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مورد نیاز در مناطق و نواحی مختلف در فهرست نهایی مصوبات قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با پیگیری برخی از فرمانداران مقرر شد این طرح‌ها در فهرست نهایی قرار بگیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به جلسه هفته گذشته با معاون اجرایی رییس جمهور در همین ارتباط، اضافه کرد: این جلسه با حمایت آیت الله سید ابراهیم رییسی در نهاد دولت برگزار شد تا طرح‌های مورد اشاره بتواند در فهرست نهایی اضافه شود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها بر اساس تایید فرمانداران نیاز اساسی شهرستان‌ها و نمایندگان مجلس و جمع‌بندی آنها از سوی فرمانداران در حال انجام است و تا هفته آینده تمام طرح‌های مورد نیاز و مصوب سفر رییس جمهوری آماده خواهد شد.

بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و اعضا هیات دولت ۲۶ خرداد امسال انجام شد.

حدود ۲۱۷ مصوبه عمرانی و تعداد قابل توجهی مصوبات در خصوص بنگاه‌های اقتصادی از نتایج بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به اصفهان بود و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات استان پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما