plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۶

مرتضوی: مردم اصفهان مطالبات خود از رئیس‌جمهور را با سامانه ۱۱۱ اعلام کنند

استاندار اصفهان گفت: با سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، شهروندان این استان می‌توانند مطالبات خود را روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت هشت تا ۲۱ از طریق سامانه ۱۱۱ اعلام کنند. دیدار عمومی و نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های آیت‌الله رئیسی در این سفر است.
مرتضوی: مردم اصفهان مطالبات خود از رئیس‌جمهور را با سامانه ۱۱۱ اعلام کنند
به گزارش ایصال نیوز، در آستانه سفر رئیس جمهور به اصفهان، سید رضا مرتضوی عصر سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: شهروندان با ثبت کد ملی می توانند ۴ تا ۵ دقیقه با طبقه بندی مسائل و مشکلات خود، از طریق سامانه ۱۱۱، مشکلات و مسائل مدنظر را به سمع و نظر رییس جمهور برسانند.

وی بیان داشت: معاونین وزاری دولت در دستگاه استانی وزارتخانه متبوع خود طی این سفر در یک ارتباط حضوری پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در ادارات خواهند بود.
استاندار اصفهان از دیدار عمومی با اقشار مردم در سفر یکروزه رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی در روز پنجشنبه 26 خرداد خبر داد و گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر و همچنین نشستی با جامعه نخبگان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه، دانشجویان، هنرمندان، بازاریان و روحانیون، فرهنگیان و بازنشستگان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

وی گفت: پیرو جلسات متعددی که با نمایندگان نهاد ریاست جمهوری، معاون اول رییس جمهور و اعضای دولت صورت گرفته، تصمیمات مختلفی برای بخش ها و پروژه های نیمه تمام مطابق سایر استان ها گرفته ایم که متناسب با جمعیت و وسعت، اعتبارات قابل توجهی جذب خواهد شد که امیدوارم سرآغازی برای یک حرکت بزرگ برای آبادانی و پیشرفت بیشتر اصفهان باشد.

مرتضوی با اشاره به اینکه اصفهان از مدت‌ها پیش مقصد سفر استانی رییس جمهور بوده است و آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیست و پنجمین سفر خود به این استان سفر خواهد کرد، گفت: در جریان این سفر به موضوعات مختلف از جمله فرونشست زمین، کمبود آب، آلودگی هوا، مسائل و مشکلات پیش‌روی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان دام و طیور، کشاورزان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و مسائل اجتماعی و خانواده پرداخته خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته برنامه‌ریزی مفصلی در بخش‌های مختلف از جمله مسکن و راه‌های استان صورت گرفته است، افزود: بازدید از مناطق مختلف و آشنا شدن با مسائل و مشکلات استان از نزدیک و برگزاری شورای اداری مشترک نمایندگان و شورای اداری استان و وزرای مختلف با حضور رئیس جمهور از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر است و امیدواریم با توجه به احصاء شدن مسائل، در جمع‌بندی مصوبات خوبی برای اصفهان داشته باشیم.

مرتضوی با اعلام اینکه در طول این سفر وزرای مختلف به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های اصفهان سفر خواهند کرد، اظهار داشت: در بازدید و دیدارهای مردمی مسائل و مشکلات جمع‌بندی می شود و در جلسه شورای اداری طرح خواهد شد تا به تصمیم گیری های جامع تر و متناسب تری برسیم.

وی تصریح کرد: از مدت ها قبل با مشارکت استاندار چهارمحال و بختیاری برای رسیدن به یک طرح جامع در خصوص حل مسائل آب و حوزه زاینده رود و فلات مرکزی، جلسات مستمر و متعددی برگزار کردیم که به نتایج و پیشرفت های خوبی دست یافتیم و قرار است در سفر رییس جمهور این مسائل مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما