plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۴۵۴۷

فعالیت فرودگاه بین المللی دمشق از روز پنجشنبه از سرگرفته شد

فرودگاه دمشق پس از ترمیم خرابی های ناشی از حمله اخیر رژیم صهیونیستی، از روز پنجشنبه برای خدمت رسانی و انجام پروازهای بین المللی، بازگشایی شد.
فعالیت فرودگاه بین المللی دمشق از روز پنجشنبه از سرگرفته شد
به گزارش ایصال نیوز، وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد فرودگاه بین المللی دمشق پس از پایان ترمیم و اصلاح خرابی ها ناشی از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، از روز پنجشنبه آماده خدمت رسانی است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا گزارش داد مهندس زهیر خزیم وزیر حمل و نقل این کشور گفت همه پروازهای هوایی برنامه ریزی شده ورودی و خروجی از روز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی دمشق انجام خواهند شد.

زهیر خزیم با قدردانی از از تلاش های فراوان متخصصان داخلی سوریه که شب و روز تلاش کردند تا فرودگاه بین المللی دمشق بار دیگر در کمال امنیت و سلامت فعال شود، تاکید کرد که همه شرکت های هواپیمایی می توانند از این تاریخ پروازهای ورودی و خروجی خود را از طریق فرودگاه برنامه ریزی کنند.

وزیر حمل و نقل سوریه همچنین اعلام کرد که این فرودگاه پس از اتمام تعمیر آسیب های شدید وارده به باند و تجهیزات فرودگاه ناشی از تجاوزات رژیم اسرائیل، با تمام توان برای خدمات رسانی به مسافران و شرکت های بهره بردار، آماده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : سانا سوریا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما