کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت فرودگاه بین المللی دمشق از روز پنجشنبه از سرگرفته شد

سانا سوریا , 2 تير 1401 ساعت 14:26

فرودگاه دمشق پس از ترمیم خرابی های ناشی از حمله اخیر رژیم صهیونیستی، از روز پنجشنبه برای خدمت رسانی و انجام پروازهای بین المللی، بازگشایی شد.


به گزارش ایصال نیوز، وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد فرودگاه بین المللی دمشق پس از پایان ترمیم و اصلاح خرابی ها ناشی از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، از روز پنجشنبه آماده خدمت رسانی است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا گزارش داد مهندس زهیر خزیم وزیر حمل و نقل این کشور گفت همه پروازهای هوایی برنامه ریزی شده ورودی و خروجی از روز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی دمشق انجام خواهند شد.

زهیر خزیم با قدردانی از از تلاش های فراوان متخصصان داخلی سوریه که شب و روز تلاش کردند تا فرودگاه بین المللی دمشق بار دیگر در کمال امنیت و سلامت فعال شود، تاکید کرد که همه شرکت های هواپیمایی می توانند از این تاریخ پروازهای ورودی و خروجی خود را از طریق فرودگاه برنامه ریزی کنند.

وزیر حمل و نقل سوریه همچنین اعلام کرد که این فرودگاه پس از اتمام تعمیر آسیب های شدید وارده به باند و تجهیزات فرودگاه ناشی از تجاوزات رژیم اسرائیل، با تمام توان برای خدمات رسانی به مسافران و شرکت های بهره بردار، آماده است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 24547

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/24547/فعالیت-فرودگاه-بین-المللی-دمشق-روز-پنجشنبه-سرگرفته

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir