plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۲۳۷۷
ایران همچنان صدرنشین لیگ ملت ها

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی بر پرتغال، صدر لیگ والیبال ملتها را حفظ کرد

ظرفیت سالن رضازاده اردبیل ساعت ها مانده به شروع بازی پر شده بود
تیم والیبال ایران، تیم اول جدول رده بندی است و شاگردان کولاکوویچ تاکنون به بهترین شکل موفق بوده اند. شاگردان کولاکوویچ امروز برای حفظ رکورد شکست ناپذیر بودن در خانه وارد زمین شدند و در اردبیل هم با حمایت تماشاگران ایرانی، با درخشش در بازی با پرتغال و کسب یک پیروزی شیرین دیگر، دل میلیونها بیننده تلویزیونی را در ایران شاد کردند.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی بر پرتغال، صدر لیگ والیبال ملتها را حفظ کرد
به گزارش ایصال نیوز، سالن مملو از تماشاگران در اردبیل شاهد یک بازی قدرتی و برابر میان والیبالیستهای ایرانی و پرتغالی بود. شاگردان کولاکوویچ با پیروزی در ست های دوم، سوم و چهارم صاحب یک برد طلایی شدند.
تیم ملی ایران در شروع هفته چهارم لیگ ملت های والیبال عصر امروز به میزبانی سالن حسین رضا زاده اردبیل به مصاف پرتغال رفت. پرتغالی ها بر خلاف ایران تیم تازه وارد مسابقات هستند و سال گذشته موفق شدند مجوز حضور در این تورنمنت را با رقابت در سطح دوم کسب کنند تا امسال در میان بزرگان حضور داشته باشد. پرتغال اما با این وجود مقابل ایران خوب بازی کرد و ست اول را با نتیجه 25 بر 23 بردند اما در ست های بعدی بازنده میدان بودند. ایران در ست دوم 27 بر 25 و در ست سوم 25 بر 17  و ست چهارم را با امتیاز 25 بر 18 پرتغال را شکست داد و با اقتدار برنده میدان شد و صدر جدول لیگ ملتها را همچنان حفظ کرد.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما