plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۳۳۹۸
در جریان سفر به شهرستان بویین میاندشت

استاندار اصفهان: از سرمایه گذاران بخش گردشگری بطور ویژه حمایت می شود

تأکید مرتضوی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
استاندار اصفهان در حاشیه سفر به شهرستان بویین میاندشت، گفت: از سرمایه گذاران بخش گردشگری غرب استان با توجه به ظرفیت های منطقه، بطور ویژه و مرحله به مرحله حمایت می شود.
استاندار اصفهان: از سرمایه گذاران بخش گردشگری بطور ویژه حمایت می شود
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی، روز پنجشنبه در حاشیه جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان بویین میاندشت در مصلی این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: دفتر سرمایه‌گذاری استانداری توسعه گردشگری بویین میاندشت را به صورت ویژه در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: توسعه متوازن واحدهای دانش بنیان و فناوری در استان ضروری است و باید زمینه ایجاد و رونق این بخش در همه نقاط استان و شهرستان ها فراهم شود.

استانداراصفهان از تجهیز و توسعه ایستگاه بازرسی بلطاق بویین میاندشت با هدف کمک به تامین امنیت منطقه و کشور خبر داد و افزود: نیمی ازاعتبار این طرح از محل اعتبارات امنیتی استان تامین خواهد شد.

مرتضوی به مشکلات ناحیه صنعتی داشکسن بویین میاندشت اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی ها مقررر شدواحدهای غیر بهره بر شهرستان توانمند سازی و با همکاری قوه قضاییه نسبت به تعیین‌تکلیف و خلع ید واحدهای غیر فعال اقدام شود. وی از توسعه ۱۲ هکتاری ناحیه صنعتی بویین میاندشت برای پذیرش طرح های سرمایه گذاری جدید خبر داد.

مرتضوی افزود: برای ساماندهی محله ششجوان و استفاده از اعتبارات بنیاد مسکن تبدیل آن به روستا در دستور کار قرار گیرد. استاندار اصفهان از راه اندازی بخش مکانیزاسیون بانک کشاورزی بویین میاندشت و ارائه تسهیلات خرید ادوات کشاورزی خبر داد.

وی به بررسی و ارزیابی طرح ها و پروژه های مختلف بویین میاندشت خبر داد و افزود: برخی پروژه های ناتمام تعیین تکلیف و افزون بر ۳۰ مصوبه در بخش های بهداشت، آب، عمرانی، امنیتی، افتصاد و زیرساخت مصوب شد.

مرتضوی بر ضرورت استفاده موثر از ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زیرساختی و خدماتی تاکید و این مهم را از اولویت های سفر به شهرستان ها عنوان کرد.

در بخشی از سفر استاندار به بویین میاندشت همچنین به درخواست ها و مشکلات ۶۵ نفر از ملاقات کنندگان مردمی رسیدگی شد.

احداث بیمارستان محلی ۳۲ تختخوابی، احداث ساختمان ایست و بازرسی بلطاق، تکمیل پروژه‌های ساختمان هلال احمر، مجموعه فرهنگی و سالن ورزشی از دیگر مصوبات شورای اداری با حضور استاندار بود.

استاندار اصفهان و شماری از مدیران استانی، روز پنجشنبه به شهرستان بویین میاندشت سفر کردند.

میثاق با شهدا و دیدار با خانواده آنان، هم اندیشی با نخبگان فرهنگی و اجتماعی، بازدید ازدانشگاه پیام نور، ناحیه صنعتی داشکسن، استخر و زمین چمن، ساختمان نیمه کاره فرمانداری، ساختمان هلال احمر، محله ششجوان، کارگاه دانش بنیان، سد وایست و بازرسی بلطاق و روستای تیرکرت از دیگر برنامه های استاندار در سفر یکروزه به بویین میاندشت بود.

بویین میاندشت با بیش از ۲۴ هزار نفر جمعیت به ترتیب در۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان واقع است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما