plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۲۹۹۸

آغاز یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برای سومین روز متوالی

حمله هوایی اسرائیل به جنوب غزه
همزمان با حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب غزه، صهیونیست‌‌های شهرک نشین برای سومین روز متوالی با حمایت نظامیان اسرائیل غاصب به مسجد الاقصی یورش بردند.
آغاز یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برای سومین روز متوالی
به گزارش ایصال نیوز، ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی و هتک حرمت به آن از سوی صهیونیست‌های شهرک‌نشین امروز سه شنبه نیز با حمیات نظامیان رژیم صهیونیستی برای سومین روز ادامه یافت.

نظامیان صهیونیست برخی از نمازگزاران را بازداشت و برخی را از مسجد اخراج کرده‌اند تا شهرک نشین‌ها در آرامش به هتک حرمت مسجد الاقصی ادامه دهند.

برخی از نمازگزاران در داخل و جوانان در خارج از مسجد الاقصی با استفاده از بلندگو و کوبیدن به درهای این مسجد، به این یورش واکنش نشان داده و تلاش دارند مانع از انجام مراسم ویژه عید  یهودیان در این مکان اسلامی شوند.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که این رژیم نگران است که رویدادهای اخیر در قدس و کرانه باختری به تنشی منجر شود که نتواند آن را کنترل کند.

عاموس هرئیل مفسر نظامی این روزنامه هشدار داد که افزایش درگیری فلسطینیان با نیروهای ارتش صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در مسجد الاقصی و قدس در ماه رمضان می تواند باعث تنش های منطقه ای بزرگتر شود.

همزمان، جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز سه شنبه مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین در غرب خان یونس (جنوب غزه) را هدف قرار دادند.

منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند که این حمله هوایی در واکنش به حمله راکتی دیشب به شهرک های مجاور نوار غزه صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند: در حالی که نیروی هوایی اسرائیل در حال انجام حملات به اهدافی در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه بود، یک موشک «زمین به هوا» به سمت یکی از هواپیماها شلیک شد.

گردان شهید عز الدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پدافند هوایی این گردان در ساعت 1:35 بامداد با شلیک موشک زمین به هوا، تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی غزه را دفع کردند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما