plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۲۲۹۹۳

درخشش فولاد در عربستان؛ پاتوسی فولاد را به صدر برد

فولاد ۱ - ۰ آخال
فولاد در شبی که آخال عصبی و خشن بازی می‌کرد با بازی پرحوصله از تک گل نیمه اول آیاندا پاتوسی دفاع کرد تا با کسب هشتمین امتیاز شرایط خوبی را در جدول تجربه کنند.
درخشش فولاد در عربستان؛ پاتوسی فولاد را به صدر برد
به گزارش ایصال نیوز، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ فولاد خوزستان دوشنبه شب به مصاف آخال ترکمنستان رفت. فولادی‌ها در بازی قبلی به سختی و در واپسین دقایق پیروزی را کسب کردند و این بار نمی‌خواستند کار گره بخورد.

فولاد در بازی دوم با آخال کار بسیار سخت‌تری داشت چرا که نماینده ترکمنستان چیزی برای از دست دادن نداشت اما در روز غیبت شیمبا، ساسان انصاری به خوبی وظایفش را در نوک خط حمله به عنوان مهاجم هدف انجام داد و با گلسازی برای پاتوسی شاگردان جواد نکونام را در شرایط پیروزی قرار داد.

شرح گل:
فولاد یک - آخال صفر (دقیقه ۳۹: آیاندا پاتوسی): حرکت سریع و خوب فولادی‌ها از سمت چپ که با یک پاس بلند ساسان انصاری صاحب توپ شد و کاپیتان فولاد با یک پاس عالی شرایط را برای گلزنی پاتوسی مهیا کرد و این بازیکن گلر فولاد را با یک بغل پا مغلوب کرد.
در نیمه دوم میل هجومی فولاد کمتر بود و با دفاع حساب شده و بازی باحوصله و همچنین گرفتن سرعت بازی سعی در حفظ تک گل زده خود داشت.

آخال که مالکیت را در نیمه دوم داشت نتوانست دروازه گردان را باز کند و در دقایق پایانی با بازی عصبی و خشن بارها فولادی‌ها را زدند که در ثانیه‌های پایانی نورمرادوف به دلیل خطای بدون توپ مستقیما اخراج شد.

با این نتیجه فولاد در پایان هفته چهارم هشت امتیازی شد و الغرافه برای عقب نماندن از شاگردان نکونام باید شباب الاهلی را شکست دهد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما