plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵
کد مطلب : ۱۸۰۴۹

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی در نقش جهان

شاگردان نکونام در ضربات پنالتی استقلال را شکست دادند و جشن قهرمانی جام حذفی را در نقش جهان برگزار کردند.
فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی در نقش جهان
به گزارش ایصال نیوز، دیدار پایانی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، شامگاه دیشب (یکشنبه شب) و از ساعت 20:30 در استادیوم نقش جهان اصفهان و بدون تماشاگر با داوری بیژن حیدری برگزار شد و در نهایت با پیروزی فولاد در ضربات پنالتی به پایان رسید.

در جریان بازی دیشب، دو تیم بازی سرد و کسل کننده و پرانتقادی را از خود به نمایش گذاشتند و بجز چند صحنه، شاهد خلق موقعیت جدی به روی دروازه ها نبودیم  و تلاش بازیکنان دو تیم در طول 120 دقیقه برای گلزنی بی نتیجه بود.

در نیمه نخست، روی اشتباه مدافعین فولاد این مهدی قایدی بود که صاحب توپ شد و شوت این بازیکن را شاه عباسی از روی خط برگشت داد تا تنها موقعیت جدی استقلال در طول 120 دقیقه، اینگونه به هدر برود.

در دقایق پایانی بازی، فرصت های فولادی ها تا آستانه فروپاشی دروازه مظاهری نیز پیش رفت. دو ضربه سر متوالی از فرشاد احمدزاده از بالای دروازه و با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

در ادامه بازی و در 30 دقیقه وقت های تلف شده، بازیکنان دو تیم قادر به خلق موقعیت نبودند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی وریا غفوری و مهدی مهدی پور ضربات خود را وارد دروازه کردند. ضربه فرشید اسماعیلی از بالای دروازه به بیرون رفت و توپ داریوش شجاعیانی که در دقیقه 120 به بازی آمده بود را فروزان مهار کرد.

در سمت مقابل نیز چهار پنالتی فولاد توسط سیدمهران موسوی، زبیر نیک نفس، ساسان انصاری و احمد عبدالله زاده وارد دروازه مظاهری شد تا فولاد مقام قهرمانی را از آنِ خود کند.

بدین ترتیب فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی در بازی فینال جام حذفی مغلوب شد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

جواد نکونام نیز ضمن به دست آوردن نخستین جام دوران مربیگری اش، برای دومین فصل متوالی موفق شد برای فولاد سهمیه آسیایی کسب کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما