plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۱۵۹۵۲
دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا

درخشش فولاد ایران در برابر العین امارات

فولاد خوزستان 4 - 0 العین
تیم فولاد برای صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی نداشت و موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و کاملا برتر با نتیجه چهار بر صفر العین را شکست دهد.
درخشش فولاد ایران در برابر العین امارات
به گزارش ایصال  نیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان نماینده ایران در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دیشب و از ساعت 20:20 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف العین امارات رفت تا آخرین تیم حاضر در گروه چهارم مشخص شود.

شاگردان نکونام برای پیروزی در این دیدار کار دشواری نداشتند و موفق شدند با گل های حردانی، شیمبا (2) و پاتوسی، العین امارات را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن همگروه شود.

*نیمه اول:
در نیمه اول فولاد بازی را بهتر از حریف آغاز کرد. نماینده ایران در 15 دقیقه ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما با توجه به دفاع فشرده حریف نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه العین ایجاد کند. شاگردان نکونام برتری خود را در 15 دقیقه دوم نیز ادامه دادند. در این دقایق شاهد خطرناک تر شدن موقعیت های فولاد روی دروازه العین بودیم و این در حالی بود که تیم حریف در نزدیک شدن به دروازه نماینده ایران توفیق چندانی نداشت.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول، فشار فولاد روی دروازه العین بیشتر شد و در نهایت در دقیقه 42 نماینده ایران مزد حملات خود را گرفته و به گل اول رسید. با حفظ این گل در دقایق باقی مانده، فولاد برنده راهی رختکن شد.

*نیمه دوم:
در حالی که تصور می شد العین برای جبران گل خورده در نیمه اول، در 45 دقیقه دوم به میدان برود، این فولاد بود که به حملات خود ادامه داد. شاگردان نکونام توانستند در همان 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کار حریف را یکسره کنند.

شیمبا در دقیقه 49 و پاتوسی در دقیقه 55 دو گل دیگر فولاد را در این دیدار زدند. در ادامه کار فولاد بازهم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه حریف داشت.

العین هم تک موقعیت هایی را روی دروازه فولاد ایجاد کرد اما این حملات از شدت کافی برای باز کردن دروازه فروزان برخوردار نبود. بعد از تغییراتی که سرمربیان دو تیم در میانه های نیمه دوم داشتند، جریان بازی کمی تغییر کرد اما فولاد بازهم توانست دردقیقه 86 یک گل دیگر وارد دروازه حریف کرده و بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به پایان برساند؛ گل چهارم فولاد را هم شیمبا زد.

 فولاد با این پیروزی به گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در اولین دیدار خود ۲۵ فروردین باید به مصاف السد قطر و شاگردان ژاوی برود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما