plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۲۲۷۲۱
در آغاز سفر به استان البرز

رئیسی: استان البرز از ظرفیت‌ بالایی برای پیشرفت و توسعه برخوردار است

نام «ایران کوچک» شایسته این استان است
رئیس‌جمهور اقدامات انجام شده در طول سال‌های گذشته برای پیشرفت استان البرز را ناکافی دانست و گفت: استان البرز از مراکز تحقیقاتی متعدد و زمینه‌های مناسب فعالیت‌های فناورانه و نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده و کارآمد برخوردار است که پتانسیل‌های بسیار خوبی برای تسریع در پیشرفت استان هستند.
رئیسی: استان البرز از ظرفیت‌ بالایی برای پیشرفت و توسعه برخوردار است
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنج‌شنبه در آغاز سفر به استان البرز در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل همسایگی با پایتخت از برخی مزایا برخوردار بوده و در عین حال این همجواری مشکلاتی را نیز برای این استان ایجاد کرده است.

رئیس‌جمهور افزود: استان البرز از ظرفیت‌های مناسبی برای گسترش کشاورزی و صنایع تبدیلی، فعالیت شهرک‌های صنعتی و صنایع مختلف و نیز توسعه گردشگری برخوردار است. حضور اقوام و گویش‌های متنوع از سراسر کشور که به حق این استان را شایسته برخورداری از عنوان «ایران کوچک» کرده‌ است نیز مزیت دیگری برای استان البرز به حساب می‌آید.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: پیش از برگزاری این سفر همکاران ما با استاندار و دیگر مدیران استان جلسات متعددی برگزار کرده و ظرفیت‌ها، نیازها و مشکلات البرز احصاء و راهکارهایی برای رفع آنها پیشنهاد شده است. ان‌شاء الله در جلسه امروز شورای اداری استان این راهکارها به بحث گذاشته می‌شود تا به مصوبات قطعی برای رفع مشکلات استان برسیم.

حجة الاسلام رئیسی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم و فرهیختگان برای حل‌وفصل مشکلات و تسریع پیشرفت استان، خاطرنشان کرد: طبیعی است که برگزاری سفر بنده در ماه مبارک رمضان سختی‌هایی را برای شما پیش آورده است، اما از آنجا که تصمیم دارم در همین گام اول به همه استان‌ها سفر کرده و از نزدیک وضعیت آنها را بررسی کنم، از همه شما درخواست می‌کنم که این زحمات را بر من ببخشید و امیدوارم برگزاری این سفرها گرهی از مشکلات مردم باز کند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما