plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۳۸۱۰

مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر در حال انجام است

در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز، مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر در حال انجام است و این زندان در حال تخلیه است.
مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر در حال انجام است
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ ۱۸ فروردین ماه، مقدمات تعطیلی زندان رجائی در حال انجام است.

مطابق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز و تاکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجائی شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد در حال انتقال به زندانی دیگر هستند تا این زندان تعطیل شود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان تاکید کرد: زندان رجائی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج شود و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد. 

همچنین رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برگزار شد با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجائی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما