plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۲۲۵۴۳
شهردار نجف آباد خبر داد

نجف آباد چهارمین مقصد گردشگران استان اصفهان در نوروز 1401

امسال با شعار «آمد بهار‌جان‌ها» به استقبال سال جدید رفتیم
عبدالرسول امامی گفت: تا هشتم فروردین ماه براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جانا، نجف آباد با بیش از ۱۲۲ هزار بازدید از اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی پس از اصفهان، کاشان و نطنز، رتبه چهارم جذب گردشگر در استان اصفهان را دارا است.
باغ گلهای نجف آباد
باغ گلهای نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز از شهرداری نجف آباد، شهردار نجف آباد، با بیان اینکه اقدامات گسترده و مؤثری در خصوص رونق گردشگری در این شهر صورت گرفته است، گفت: امسال با شعار «آمد بهار‌جان‌ها» و با هدف توسعه و رونق صنعت گردشگری به استقبال سال جدید رفتیم و در سطوح مختلف تلاش کردیم تا اقدامات مؤثری در این زمینه رقم بخورد.

امامی در ادامه به ارتباط مستمر و مؤثر مدیریت شهری نجف آباد با رسانه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: پخش مستقیم برنامه تلویزیونی بهار جان ها  از اول تا پنجم فروردین از شبکه ملی شما و شبکه استانی اصفهان، از شهر نجف آباد و معرفی ظرفیت ها و جاذبه‌های گردشگری شهر از طریق رسانه ملی بخشی از فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شهری در ایام نوروز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه نجف آباد در باغ موزه چهلستون اصفهان، تصریح کرد: در این نمایشگاه شاهد استقبال هم استانی‌ها، گردشگران و مسافران نوروزی داخلی و خارجی از نمایشگاه نجف آباد و برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه نظیر موسیقی سنتی و نمایش با موضوع آداب و رسوم نجف آباد بودیم.

شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مدیریت شهری، موفق شدیم تا رکورد جدیدی در ورود مسافران نوروزی و گردشگران به نجف آباد به ثبت برسانیم و امیدوار هستیم که در راستای درآمدهای پایدار برای شهر بتوانیم دستاوردهای بیشتری در حوزه گردشگری داشته باشیم.

امامی در ادامه افزود: تا هشتم فروردین ماه براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جانا، نجف آباد با بیش از ۱۲۲ هزار بازدید از اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی پس از اصفهان، کاشان و نطنز، رتبه چهارم جذب گردشگر در استان اصفهان را دارا است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع شهرداری نجف آباد در ایام نوروز، اظهار کرد: باغ شهر صفوی ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و فرهنگی دارد که رشد و گسترش و معرفی این ظرفیت‌ها می‌تواند بسترساز دستاوردهای مهمی در حوزه صنعت گردشگری برای شهر نجف آباد باشد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما