plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۲۵۲۹
رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد خبر داد

استمرار جریان خدمت در ۶۰۰ شیفت کاری نوروزی شهرداری نجف آباد

٢٠٠ نفر از کارکنان شهرداری ۲۴ ساعته در سه شیفت فعال هستند
رسول صادقی با بیان اینکه جریان خدمت تعطیلی و توقف نخواهد داشت، گفت: مسأله خدمت به مردم و هموطنان و خدمات دهی به گردشگران خارجی در ایام نوروز از مهمترین برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری است و در همین راستا تدابیر متعددی در نظر گرفته شده است.
استمرار جریان خدمت در ۶۰۰ شیفت کاری نوروزی شهرداری نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز از شهرداری نجف آباد، رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی فعالیت‌های شهرداری نجف آباد با قوت و با تمرکز بر مسأله خدمت رسانی به همشهریان و گردشگران در بهارجان‌ها در اقصی نقاط شهر، استمرار داشته و مردم به خوبی شاهد فعالیت شبانه روزی مدیریت شهری بوده‌اند.

صادقی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نیازهای شهر به خدمات و اقدامات شهرداری، ٢٠٠ نفر از کارکنان خدوم شهرداری نجف آباد در ٦٠٠شيفت كاری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و ارائه خدمات هرچه بهتر به همشریان و علاقمندان به باغ شهر صفوی، در ایام نوروز مشغول به کار بودند.

وی خاطرنشان کرد:٢٠٠ نفر از کارکنان شهرداری نجف آباد به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت فعال هستند كه مجموعا ٦٠٠ شيفت كاري برای كاركنان تعريف شده است  و در ٢٠ ستاد اجرایی در کمیته‌های مختلف برای همه مخاطبان ،همشهريان و ميهمانان نوروزی برنامه‌ریزی می‌کنند.

رئيس ستاد نوروزي شهرداري نجف آباد گفت: ستاد نوروزي شهرداري  نجف آباد فعالیت خود را از ۲۶ اسفندماه سال ١٤٠٠ آغاز کرد و تا ١٣ فروردین‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهد، آماده سازی و زیباسازی شهر نجف آباد، فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های برنامه‌های نوروزی و اجرا و مدیریت ویژه برنامه‌های بهارجان‌ها بخشی از فعالیت های شهرداری نجف آباد در این ایام بوده است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما