plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۲۵۹۹۳
در مراسمی و با حضور خبرنگاران

تابلوی «سه راه خبرنگار» نجف آباد رونمایی شد

تجلیل شهرداری از خبرنگاران حوزه شهری
همزمان با رونمایی «تابلو» توسط شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خبرنگاران نجف آباد؛ «سه راه خبرنگار» واقع در تقاطع خیابان آیت الله طالقانی و خیابان دلگشای شهر نجف آباد، رسماً افتتاح شد.
تابلوی «سه راه خبرنگار» نجف آباد رونمایی شد
به گزارش ایصال نیوز، به همّت شهردار محترم و مجموعه مدیریت شهری نجف آباد و اعضای شورای اسلامی این شهر، عصر امروز دوشنبه 24 مردادماه 1401، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران مرتبط با حوزه مدیریت شهری نجف آباد، با حضور جمعی از خبرنگاران، در باغ خزانه شهرداری نجف آباد، برگزار شد. 



در این مراسم که از ساعت 13 عصر در این مجموعه آغاز شد، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، خبرنگاران، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری نجف آباد، در فضایی صمیمی به بحث و تبادل نظر درباره جایگاه ویژه خبرنگار، ضرورت توجه به مسائل شهری و بازنمایی رسانه ای خدمات شهری، تثبیت و تقویت برند نجف آباد و هم‌افزایی رسانه ای به منظور معرفی بیش از پیش ظرفیتهای بالقوه و بالفعل نجف آباد پرداختند. 



مطالبات مردمی از مجموعه مدیریت شهری، ضرورت تقویت ارتباط با رسانه ها توسط مجموعه شهرداری، اشاره به چالش های کالبدی و اجتماعی فرهنگی شهر، مطالبات صنفی خبرنگاران و ضرورت توجه ویژه به برند نجف آباد و بین المللی سازی این برند، چکیده مطالبی بود که توسط خبرنگاران مدعو در این آیین تجلیل بیان شد. 

گرامیداشت روز خبرنگار، ضرورت پرهیز رسانه ها از حاشیه سازی های غیرسازنده، تعامل بیش از پیش رسانه ها با مجموعه مدیریت شهری، نقّادی عالمانه مسائل و اقدامات شهری، پرهیز از سوگیری در اخبار و به تصویر کشیدن خدمات مجموعه مدیریت شهری با هدف تبیین و اقناع شهروندان، خلاصه ای از توصیه هایی بود که توسط اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار نجف آباد بیان شد. 

مهندس عبدالرسول امامی، شهردار نجف آباد نیز در این آیین با گرامیداشت روز خبرنگار، جهاد تبیین را یک ضرورت اساسی امروز فضای رسانه ای کشور برشمردند و با تأکید بر ضرورت تأسی بیش از پیش خبرنگاران از جریان سازان نهضت عاشورا از جمله حضرت زینب سلام الله علیها، از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری خواستند ضمن بیان نقادانه و راهگشای مسائل، مشکلات و چالش های شهر نجف آباد، بیش از پیش در به تصویر کشیدن و معرفی خدمات شهری و تلاش برای تقویت امید به آینده در آحاد جامعه، پیشگام باشند.   

تقدیر از خبرنگاران مدعو و اهداء لوح تقدیر، هدیه و شاخۀ گل رُز قرمز به اصحاب رسانه، بخش دیگری از این آیین بزرگداشت بود که خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، تجلیل شدند.

 



حسن ختام آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری نجف آباد، پس از ثبت عکس یادگاری، حضور خبرنگاران، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری نجف آباد در تقاطع خیابان آیت الله طالقانی و خیابان دلگشای شهر نجف آباد به منظور رونمایی از تابلوی «سه راه خبرنگار» و افتتاح رسمی این سه راهی بود که اخیراً به همت شهرداری نجف آباد، با هدف روان سازی بار ترافیکی خیابان آیت الله طالقانی و خیابان دلگشا، به بهره برداری رسیده است. 





در این مراسم نیز، همزمان با رونمایی از تابلوی «سه راه خبرنگار» توسط مهندس عبدالرسول امامی، اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد و جمعی از خبرنگاران نجف آبادی، این سه راه تازه به بهره برداری رسیده در تقاطع خیابان آیت الله طالقانی و خیابان دلگشا، رسماً افتتاح شد. 



انتهای پیام/*
۵
گزارشگر : نجمه امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما