plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۲۵۳۹
در بدو ورود به استان خراسان رضوی و در فرودگاه مشهد

رئیسی: خراسان رضوی پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است

کمبودها به هیچ عنوان زیبنده استان خراسان رضوی نیست
رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: استان خراسان رضوی خطه تمدنی، فرهنگی و تاریخی برای ایرانیان و پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است و مضجع نورانی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است و استانی که در آن فقیهان، فیلسوفان، شاعران، سرداران بزرگ و رزمندگان عزیزی پرورش یافتند و محل علم و دانش و فرهنگ است به جهان تشیع و جهان اسلام تعلق دارد.
رئیسی: خراسان رضوی پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه مشهد در جمع خبرنگاران درباره مهمترین برنامه‌ها و اهداف سفر به خراسان رضوی، گفت: مشکلات و نیازمندی‌های استان خراسان رضوی پیش از سفر استانی بررسی و شناسایی شده و در جریان این سفر نسبت به پیشرفت و آبادانی بیشتر استان و رفع مشکلات مردم تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان خراسان رضوی به برکت وجود آستان مقدس رضوی(ع) از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، گفت: از مهمترین ظرفیت‌های این استان وجود نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است و در کنار آن، استان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن دارد.

آقای رئیسی با اشاره به وجود مراکز تولیدی دانش بنیان در سطح استان، اظهارداشت: شرکت های متعدد دانش بنیان استان خراسان رضوی از بخش‌هایی است که می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش بنیان، پیوند برقرار کند.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های گسترده و متنوع در سطح استان خراسان رضوی تاکید کرد: کمبودها در سطح استان به رغم برخورداری از ظرفیت های گسترده و به برکت حضرت رضا(ع) و مردم بسیار فهیم این خطه به هیچ عنوان زیبنده استان خراسان رضوی نیست.

آقای رئیسی با بیان اینکه قبل از انجام این سفر استانی، مسئولین مربوطه در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار خراسان و فرهیختگان و صاحب نظران استان، تولیت آستان قدس رضوی مشکلات و نیازمندی‌های استان را بررسی کرده‌اند، گفت: در جریان این سفر درخصوص رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری خواهد شد تا مردم عزیز استان شاهد اقداماتی باشند که وضعیت استان و زندگی‌شان را متحول کند.

گفتنی ست رئیس جمهور، عصر چهارشنبه وارد فرودگاه مشهد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت. زیارت در حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر دوروزه است. رئیس جمهور را در این سفر، وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما