plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۲۲۷۲۰

حجت الاسلام دارابی مجروح دیگر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی به شهادت رسید

مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: حجت الاسلام صادق دارابی مجروح دیگر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به مقام والای شهادت نایل شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
حجت الاسلام دارابی مجروح دیگر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی به شهادت رسید
دکتر مسعود خانی روز پنجشنبه در گفت‌گویی افزود: با کمال تاسف تلاش پزشکان در بیمارستان شهیدکامیاب مشهد برای نجات جان حجت الاسلام دارابی که دچار ضربات متعدد بر اثر حمله چاقو شده بود، بی نتیجه ماند و ایشان دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام دارابی به دلیل شدت جراحات وارده و با وجود تمام تلاش های کادر پزشکی و انجام 2 عمل جراحی سنگین نتوانست این شرایط بحرانی را سپری کند و در ساعت 17:30 دقیقه امروز دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر وی از بیمارستان شهید کامیاب امروز به پزشک قانونی خراسان رضوی منتقل شد.

مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: حجت‌الاسلام پاکدامن روحانی مجروح دیگر هم دیروز جهت ادامه درمان به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شد.

یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده اند.

حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند که حجج اسلام پاکدامن به وضعیت پایداری رسید و بهتر شد و سپس  به بیمارستان رضوی انتقال یافت  اما حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیان مضروب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما