plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۲۳۶۳
مسئول کمیته فرهنگی تفریحی ستاد خدمات سفر اصفهان:

شهرداری اصفهان در ایام نوروز ۲۶ برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار می‌کند

پذیرایی از گردشگران با موسیقی سنتی، پرده خوانی، نقالی و تئاتر
مسوول کمیته فرهنگی تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از برگزاری ۲۶ برنامه فرهنگی اجتماعی در ایام نوروز ۱۴۰۱ در مناطق مختلف این کلانشهر خبر داد.
شهرداری اصفهان در ایام نوروز ۲۶ برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار می‌کند
به گزارش ایصال نیوز، سعید امامی دیروز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این برنامه ها از یک روز قبل از عید آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اجرای رویدادهای نشاط آور و بازی و سرگرمی، بازسازی اصفهان قدیم با رویکرد نوروز، برنامه های مرتبط با مباحث خانوادگی، موزه گردی، اجرای هنرهای نمایشی و گردشگری محله محور از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.

مسوول کمیته فرهنگی تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: ویژه برنامه تحویل سال نیز از جمله برنامه‌های اصلی است که بطور همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ در میدان نقش جهان و گلستان شهدا برگزار می شود.

امامی تصریح کرد: برپایی بازارچه های صنایع دستی در مناطق این کلانشهر از جمله برنامه هایی است که برای معرفی هر چه بیشتر هنر این دیار و رونق صنعت صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی گردشگری نوروزگار در عمارت تاریخی چهلستون گفت: این رخداد روز نخست فروردین ۱۴۰۱ با موسیقی سنتی، پرده خوانی، نقالی و تئاتر میزبان گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان امام (نقش جهان)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های ' وزوان' ، ' مزدآباد ' و ' مون ' به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما