plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۲۰۶۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسکو به برلین رفت

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به روسیه و دیدار با «ولادیمیر پوتین» برای دیدار با صدر اعظم آلمان راهی این کشور شده‌ است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسکو به برلین رفت
به گزارش ایصال نیوز، سخنگوی نخست وزیری این رژیم اعلام کرد، «نفتالی بنت» شنبه شب از مسکو برای دیدار با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان راهی برلین شده است.

بر اساس این گزارش، بنت پیش از سفر به برلین سه ساعت با رئیس جمهور روسیه درباره جنگ اوکراین صحبت کرده است.

این گزارش می افزاید، بنت پس از گفت وگو با پوتین تلاش کرده تا با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین صحبت کند؛ اما وی نپذیرفته است. پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که احتمال دارد که این رژیم به تحریم های غرب علیه روسیه بپیوندد.

این در حالی است که پوتین و بنت از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در روز پنجشنبه (۵ اسفند ماه) دو بار در گفت وگوی تلفنی درخصوص این مساله و نتایج این عملیات و امکان حل و فصل مساله اوکراین از راه مذاکره تبادل نظر و مذاکره کردند.

به دنبال حمله بامداد پنجشنبه (پنجم اسفند) نیروهای روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد دهمین روز خود شده و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه همچنان در حال افزایش است.

پوتین رئیس جمهور روسیه تهاجم به  اوکراین را با نام "عملیات نظامی ویژه" رسماً آغاز کرده و خاطرنشان ساخته است که عملیات این کشور در اوکراین به منزله شروع جنگ نیست بلکه اقدامی برای جلوگیری از یک جنگ در سطح جهانی است. اما بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا بلافاصله این اقدام روسیه را به عنوان جنگی علیه اوکراین، محکوم و فشارهای مضاعف دیپلماتیک و اقتصادی خود بر روسیه را آغاز کردند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما